Premiär för min del
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Premiär för min del

    Nu har jag försökt mig på ett par sillinläggningar också. Vi får väl se om de blir ätbara, det är bäst att jag köper litet färdig sill också...

    Den stora julhandlingen får bli på måndag. Då har jag en dag över att fixa sådant jag glömmer på måndagen! Litet julöl måste finnas hemma så jag får ta en sväng inom bolaget och plocka upp litet blandat godis.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Premiär för min del Nu har jag försökt mig på ett par sillinläggningar också. Vi får väl se om de blir ätbara, det är bäst att jag köper litet färdig sill också...

    Den stora julhandlingen får bli på måndag. Då har jag en dag över att fixa sådant jag glömmer på måndagen! Litet julöl måste finnas hemma så jag får ta en sväng inom bolaget och plocka upp litet blandat godis.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Vad har du för recept? Ska också göra en lite snabbt men det får bli som det blir... Köpte också en färdig!
    Ha det gott!
  4. 2
    Vad har du för recept? Ska också göra en lite snabbt men det får bli som det blir... Köpte också en färdig!
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Hittade en sillblogg

    Den här har litet av varje så jag plockade ett par härifrån: http://skonasillar.blogspot.se/2013/...ningssill.html

    Om de är bra vet jag itne ännu. Beklagar om svaret blev litet väl sent men det kommer väl en påsk, en midsommar och en ny jul också!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Hittade en sillblogg Den här har litet av varje så jag plockade ett par härifrån: http://skonasillar.blogspot.se/2013/...ningssill.html

    Om de är bra vet jag itne ännu. Beklagar om svaret blev litet väl sent men det kommer väl en påsk, en midsommar och en ny jul också!
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Jag misslyckades med min sill. Hur blev din?
    Ha det gott!
  8. 4
    Jag misslyckades med min sill. Hur blev din?
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Alldeles utmärkt!

    Det gick inte att ta miste på citron. och limesmaken!
    Brantevikssillen var helt OK också. Det beror kanske på hur du definierar "misslyckas", kan sill misslyckas egentligen?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Alldeles utmärkt! Det gick inte att ta miste på citron. och limesmaken!
    Brantevikssillen var helt OK också. Det beror kanske på hur du definierar "misslyckas", kan sill misslyckas egentligen?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar