Vecka 14, och imorgon är det KUB!
Julibarn 2015
  1. Nr6
    #1

    Vecka 14, och imorgon är det KUB!

    Idag gick jag in in v.14, och imorgon bitti styr vi kosan mot Göteborg för att göra KUB-testet. Hoppas på bra besked! Ska bli skoj att se pyret igen, och kunna jämföra med senaste gången (för två veckor sedan). Det händer ju så mycket på kort tid!

    Jag har känt av små lätta fladder i magen nu i några dagar. Så himla mysigt! Har en doppler hemma och har lyssnat på hjärtat vid två tillfällen också. Senast igår, och det tickade på runt 125-132. Som ljuv musik!

    Nu i jul ska vi berätta för våra familjer, sedan skippar jag nog anonymiteten här.
    Jag har inte tänkt gå ut officiellt med det på FB dock. De som "behöver" veta får veta ändå

    Hör av mig imorgon när jag har resultatet på KUB-testet!
  2. 1
    Vecka 14, och imorgon är det KUB! Idag gick jag in in v.14, och imorgon bitti styr vi kosan mot Göteborg för att göra KUB-testet. Hoppas på bra besked! Ska bli skoj att se pyret igen, och kunna jämföra med senaste gången (för två veckor sedan). Det händer ju så mycket på kort tid!

    Jag har känt av små lätta fladder i magen nu i några dagar. Så himla mysigt! Har en doppler hemma och har lyssnat på hjärtat vid två tillfällen också. Senast igår, och det tickade på runt 125-132. Som ljuv musik!

    Nu i jul ska vi berätta för våra familjer, sedan skippar jag nog anonymiteten här.
    Jag har inte tänkt gå ut officiellt med det på FB dock. De som "behöver" veta får veta ändå

    Hör av mig imorgon när jag har resultatet på KUB-testet!
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Nr6 Visa inlägg
    Idag gick jag in in v.14, och imorgon bitti styr vi kosan mot Göteborg för att göra KUB-testet. Hoppas på bra besked! Ska bli skoj att se pyret igen, och kunna jämföra med senaste gången (för två veckor sedan). Det händer ju så mycket på kort tid!

    Jag har känt av små lätta fladder i magen nu i några dagar. Så himla mysigt! Har en doppler hemma och har lyssnat på hjärtat vid två tillfällen också. Senast igår, och det tickade på runt 125-132. Som ljuv musik!

    Nu i jul ska vi berätta för våra familjer, sedan skippar jag nog anonymiteten här.
    Jag har inte tänkt gå ut officiellt med det på FB dock. De som "behöver" veta får veta ändå

    Hör av mig imorgon när jag har resultatet på KUB-testet!
    Hej!
    Jag är ny här på sidan, men det är kul att läsa lite vad andra har för tankar som också får en liten i juli.
    Läste att du känt av "lätta fladder" i magen, det har jag också gjort! Men vet ju inte om det är en själv man känner av eller bäbis men jag inbillar mig att det är bäbis går idag in i vecka 14. Börjar synas på magen nu!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Nr6 Visa inlägg
    Idag gick jag in in v.14, och imorgon bitti styr vi kosan mot Göteborg för att göra KUB-testet. Hoppas på bra besked! Ska bli skoj att se pyret igen, och kunna jämföra med senaste gången (för två veckor sedan). Det händer ju så mycket på kort tid!

    Jag har känt av små lätta fladder i magen nu i några dagar. Så himla mysigt! Har en doppler hemma och har lyssnat på hjärtat vid två tillfällen också. Senast igår, och det tickade på runt 125-132. Som ljuv musik!

    Nu i jul ska vi berätta för våra familjer, sedan skippar jag nog anonymiteten här.
    Jag har inte tänkt gå ut officiellt med det på FB dock. De som "behöver" veta får veta ändå

    Hör av mig imorgon när jag har resultatet på KUB-testet!
    Hej!
    Jag är ny här på sidan, men det är kul att läsa lite vad andra har för tankar som också får en liten i juli.
    Läste att du känt av "lätta fladder" i magen, det har jag också gjort! Men vet ju inte om det är en själv man känner av eller bäbis men jag inbillar mig att det är bäbis går idag in i vecka 14. Börjar synas på magen nu!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Grattis och välkommen!
    Är det första barnet?

    Jag väntar mitt sjätte, så jag känner igen fladdren sedan tidigare graviditeter
  6. 3
    Grattis och välkommen!
    Är det första barnet?

    Jag väntar mitt sjätte, så jag känner igen fladdren sedan tidigare graviditeter
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Tack!
    Ja, det är mitt första
    Oj ja då är du erfaren får jag säga
    Känner av det där fladdrandet då och då.
  8. 4
    Tack!
    Ja, det är mitt första
    Oj ja då är du erfaren får jag säga
    Känner av det där fladdrandet då och då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar