Hallå i stugan! Grönkålschips var
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hallå i stugan! Grönkålschips var

    verkligen en hit som jag vill tipsa om, finns mängder recept om man googlar men min dotter gjorde som det står i min blogg. www.tisdags.blogg.se

    Att jag länkar till bloggen beror på att jag får inte in fotot på dem för de blir verkligen rätt fula, ser ut som torkade blad. Men goda blir de:-) Tänkte ni kunde få se dem:-)

    www.tisdags.blogg.se


    Hoppas att ni har det bra! Här doftar det himmelskt av revbensspjäll som vi ska äta om en stund. Båda mina barn ska äta hemma ikväll, söndagsmiddag så mysigt! Båda mina barn har ju flyttat hemifrån sedan några år tillbaka och det är så mysigt att få hem dem. Dottern bor inte i Linköping men nu är hon hemma hos oss ända till januari! Mys mys!

    Jag kommer att jobba alla mellandagar detta år men det känns bra det blir ändå massor av ledig tycker jag. :-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Hallå i stugan! Grönkålschips var verkligen en hit som jag vill tipsa om, finns mängder recept om man googlar men min dotter gjorde som det står i min blogg. www.tisdags.blogg.se

    Att jag länkar till bloggen beror på att jag får inte in fotot på dem för de blir verkligen rätt fula, ser ut som torkade blad. Men goda blir de:-) Tänkte ni kunde få se dem:-)

    www.tisdags.blogg.se


    Hoppas att ni har det bra! Här doftar det himmelskt av revbensspjäll som vi ska äta om en stund. Båda mina barn ska äta hemma ikväll, söndagsmiddag så mysigt! Båda mina barn har ju flyttat hemifrån sedan några år tillbaka och det är så mysigt att få hem dem. Dottern bor inte i Linköping men nu är hon hemma hos oss ända till januari! Mys mys!

    Jag kommer att jobba alla mellandagar detta år men det känns bra det blir ändå massor av ledig tycker jag. :-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Vilken kul idé, här har vi snöat in på torkade äpple efter ett totalhaveri i inköpen för ett tag sedan. Skala (om man vill), skiva tunt, in i ugnen på några plåtar och 50 grader varmluft (ha luckan lite, lite öppen) över natten. Klart.
  4. 2
    Vilken kul idé, här har vi snöat in på torkade äpple efter ett totalhaveri i inköpen för ett tag sedan. Skala (om man vill), skiva tunt, in i ugnen på några plåtar och 50 grader varmluft (ha luckan lite, lite öppen) över natten. Klart.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar