Måndag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Måndag

    och vanlig arbetsdag för mig. Lilla E ska till fritids trots att storasyskonen kan passa henne. De har nämligen nån slags spelmässa med hundratals olika spel som de ska på, samt ishalls-besök i morgon, så jag tyckte det kunde vara roligare för henne än att hänga med tonårssyskon . Ikväll ska jag hämta 100 ostron på fotbollsklubben samt handla lite smågrejer. Bör även slå in julklappar, börjar bli ont om tid. Jag jobbar även i morgon och på julafton till 16.30 så ingen rast ingen ro. Ha en bra dag alla!
  2. 1
    Måndag och vanlig arbetsdag för mig. Lilla E ska till fritids trots att storasyskonen kan passa henne. De har nämligen nån slags spelmässa med hundratals olika spel som de ska på, samt ishalls-besök i morgon, så jag tyckte det kunde vara roligare för henne än att hänga med tonårssyskon . Ikväll ska jag hämta 100 ostron på fotbollsklubben samt handla lite smågrejer. Bör även slå in julklappar, börjar bli ont om tid. Jag jobbar även i morgon och på julafton till 16.30 så ingen rast ingen ro. Ha en bra dag alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Låter då roligare för henne på fritids.

    Hoppas du inte blir allt för stressad inför jul
  4. 2
    Låter då roligare för henne på fritids.

    Hoppas du inte blir allt för stressad inför jul
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar