Ingen tvekan!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Ingen tvekan!

    Ok, nu tror jag på det! Jag är GRAVID!!! Efter 1,5 år har vi äntligen lyckats! Ska bli så skönt att få ringa och avboka utredningen!
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  2. 1
    Ingen tvekan! Ok, nu tror jag på det! Jag är GRAVID!!! Efter 1,5 år har vi äntligen lyckats! Ska bli så skönt att få ringa och avboka utredningen!
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Grattis igen!! Åh vad härligt! Det är du sååå värd! Vilka fina julklappar vi fått Var inne och läste på din blogg igår o kommer att fortsätta följa dig. Hade helt missat att du skrivit adressen, trodde att du kanske höll på och snickrade på bloggen fortfarande...
  4. 2
    Grattis igen!! Åh vad härligt! Det är du sååå värd! Vilka fina julklappar vi fått Var inne och läste på din blogg igår o kommer att fortsätta följa dig. Hade helt missat att du skrivit adressen, trodde att du kanske höll på och snickrade på bloggen fortfarande...
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Ingen tvekan!

    Tack! Inte nån storbloggare direkt, helt nybörjare på det, och skriver mest "svammel", men är det jag har behövt nu.
  6. 3
    Ingen tvekan! Tack! Inte nån storbloggare direkt, helt nybörjare på det, och skriver mest "svammel", men är det jag har behövt nu.
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Gratttiiiiiisssss!!!!!!!!!!!!!
  8. 4
    Gratttiiiiiisssss!!!!!!!!!!!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar