Äntligen plussat!!!!!!
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Äntligen plussat!!!!!!

    Fick klart och tydligt "Gravid 1-2" på det digitala testet idag! Efter 1,5 år av försök har vi äntligen lyckats!!!! BF 31/8 och är i v 4 (3+6) idag. Hoppas verkligen att det går hela vägen nu!
  2. 1
    Äntligen plussat!!!!!! Fick klart och tydligt "Gravid 1-2" på det digitala testet idag! Efter 1,5 år av försök har vi äntligen lyckats!!!! BF 31/8 och är i v 4 (3+6) idag. Hoppas verkligen att det går hela vägen nu!
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Åh grattis, va roligt
  4. 2
    Åh grattis, va roligt
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Äntligen plussat!!!!!!

    Tack! Hoppas vi kan få lite fart på det här forumet igen oxå! Grattis till alla andra som väntar augustibebisar här inne!
  6. 3
    Äntligen plussat!!!!!! Tack! Hoppas vi kan få lite fart på det här forumet igen oxå! Grattis till alla andra som väntar augustibebisar här inne!
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    grattis
  8. 4
    grattis
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5

    Äntligen plussat!!!!!!

    Tack!
  10. 5
    Äntligen plussat!!!!!! Tack!
  11. Medlem sedan
    Dec 2014
    #6
    Idag vecka 7, 6+3 och dagarna går så långsamt. Är så nervös och verkligen längtar till första besöket på mvc 19/1. Hur mår ni?
  12. 6
    Idag vecka 7, 6+3 och dagarna går så långsamt. Är så nervös och verkligen längtar till första besöket på mvc 19/1. Hur mår ni?
  13. Medlem sedan
    Dec 2014
    #7
    Jag kan bara hålla med om att tiden går riktigt sakta! Går in i v 8 imorgon så det får gärna hoppa fram en månad till nu:-) Jag har inte tid på mvc förrän 28/1 och det är ju en evighet till!
    Mår annars ganska hyggligt, lite trött men inte så farligt. Illamående på kvällarna bara och då kan man ju gå och lägga sig istället haha
  14. 7
    Jag kan bara hålla med om att tiden går riktigt sakta! Går in i v 8 imorgon så det får gärna hoppa fram en månad till nu:-) Jag har inte tid på mvc förrän 28/1 och det är ju en evighet till!
    Mår annars ganska hyggligt, lite trött men inte så farligt. Illamående på kvällarna bara och då kan man ju gå och lägga sig istället haha
  15. Medlem sedan
    Dec 2014
    #8
    Hej!

    Jag är ny här för idag faktiskt, försöker lista ut hur allt fungerar!

    Jag plussade den 21/12 på 4e advent, var då i vecka 4. Nu är jag i vecka 6(5+5)!

    Allt känns väldigt spännande, jag är gravid för första gången, är 21 år men blir 22 i Juni. Min sambo är 27, blir 28. Jag vet att jag kanske är ung, men jag har alltid velat ha barn tidigt, och har jobbat med barn sedan jag slutade gymnasiet, plus att min sambo är äldre än mig, 6 år är väl ingenting egentligen, men just när han är så nära 30 så är det aktuellt för honom också !

    Hoppas att man hittar någon att prata med, eller en grupp som kan ses under graviditeten, jag bor i Uppsala. Hoppas det finns fler i min närhet!

    GOTT NYTT ÅR!
    Natalie
  16. 8
    Hej!

    Jag är ny här för idag faktiskt, försöker lista ut hur allt fungerar!

    Jag plussade den 21/12 på 4e advent, var då i vecka 4. Nu är jag i vecka 6(5+5)!

    Allt känns väldigt spännande, jag är gravid för första gången, är 21 år men blir 22 i Juni. Min sambo är 27, blir 28. Jag vet att jag kanske är ung, men jag har alltid velat ha barn tidigt, och har jobbat med barn sedan jag slutade gymnasiet, plus att min sambo är äldre än mig, 6 år är väl ingenting egentligen, men just när han är så nära 30 så är det aktuellt för honom också !

    Hoppas att man hittar någon att prata med, eller en grupp som kan ses under graviditeten, jag bor i Uppsala. Hoppas det finns fler i min närhet!

    GOTT NYTT ÅR!
    Natalie
  17. Medlem sedan
    Oct 2008
    #9
    Grattis! Här är vi lite i andra änden. Jag är 34 och sambon 41. Väntar 2an och kan önska att vi inte väntat så länge men det blir säkert bra vilket som. Gott nytt år och välkommen hit
  18. 9
    Grattis! Här är vi lite i andra änden. Jag är 34 och sambon 41. Väntar 2an och kan önska att vi inte väntat så länge men det blir säkert bra vilket som. Gott nytt år och välkommen hit
  19. Medlem sedan
    Dec 2014
    #10
    Bättre sent än aldrig!

    Grattis till nummer 2 och hoppas att allt går smidigt under din graviditet!

    Gott nytt år!
  20. 10
    Bättre sent än aldrig!

    Grattis till nummer 2 och hoppas att allt går smidigt under din graviditet!

    Gott nytt år!
  21. Medlem sedan
    Dec 2011
    #11
    Grattis till er alla!
    Själv plussade jag idag
    Blir nr 5 som tittar ut 25te augusti <3
    Hur mår ni?
  22. 11
    Grattis till er alla!
    Själv plussade jag idag
    Blir nr 5 som tittar ut 25te augusti <3
    Hur mår ni?
  23. Medlem sedan
    Dec 2014
    #12
    Åh stort grattis till dig!

    Jag personligen mår väldigt bra, har inte mått dåligt alls faktiskt, varken illamående eller något annat. Däremot har jag fått tröttheten, kan sova länge på morgonen och ändå somna när jag satt i soffan! Och på eftermiddagen vid 16, är jag jätte trött!

    Hur känner du dig?

    Igen, stort grattis och gott nytt år!
  24. 12
    Åh stort grattis till dig!

    Jag personligen mår väldigt bra, har inte mått dåligt alls faktiskt, varken illamående eller något annat. Däremot har jag fått tröttheten, kan sova länge på morgonen och ändå somna när jag satt i soffan! Och på eftermiddagen vid 16, är jag jätte trött!

    Hur känner du dig?

    Igen, stort grattis och gott nytt år!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar