Full julstress pågår uppenbarligen...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Full julstress pågår uppenbarligen...

    ...i de Affska hemmen. Nåväl, jag bidrar med lite julefrid:

    https://www.youtube.com/watch?v=7HItFqKBAQE

    God Jul!
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Full julstress pågår uppenbarligen... ...i de Affska hemmen. Nåväl, jag bidrar med lite julefrid:

    https://www.youtube.com/watch?v=7HItFqKBAQE

    God Jul!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    God jul!! Jag är totalt lugn, ingen stress här inte men för mig känns det som en helt vanlig tisdag:-)
  4. 2
    God jul!! Jag är totalt lugn, ingen stress här inte men för mig känns det som en helt vanlig tisdag:-)
  5. Gretah
    #3
    Jag grät visserligen för en stund sen ... Av stress över att ha misslyckats totalt med dotterns julklappar. Visserligen är hon ju vuxen (till ålder) men det blir bara ett kuvert med pengar och det tycker jag är skittrist
    Men bortsett från det har vi det bra i det här huset. Dricker vin och äter choklad.
  6. 3
    Jag grät visserligen för en stund sen ... Av stress över att ha misslyckats totalt med dotterns julklappar. Visserligen är hon ju vuxen (till ålder) men det blir bara ett kuvert med pengar och det tycker jag är skittrist
    Men bortsett från det har vi det bra i det här huset. Dricker vin och äter choklad.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Hon blir förmodligen rätt glad också för ett kuvert med pengar, misstänker jag.

    God uppesittarkväll!
  8. 4
    Hon blir förmodligen rätt glad också för ett kuvert med pengar, misstänker jag.

    God uppesittarkväll!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Inte här! Ska strax gå ner och slå in de sista klapparna, och ta mig ett glas rött framför brasan. Stressen har jag lagt ner för länge sedan, imorgon ska jag njuta av en lång löptur och sedan ska jag förarga mina svärföräldrar genom att ha ouppfostrade barn och äta för lite av julbordet
  10. 5
    Inte här! Ska strax gå ner och slå in de sista klapparna, och ta mig ett glas rött framför brasan. Stressen har jag lagt ner för länge sedan, imorgon ska jag njuta av en lång löptur och sedan ska jag förarga mina svärföräldrar genom att ha ouppfostrade barn och äta för lite av julbordet
  11. Gretah
    #6
    Ja det blir hon ju, det är bara jag som blir överkänslig Hon pluggar, så pengar kommer mer till användning än saker.
  12. 6
    Ja det blir hon ju, det är bara jag som blir överkänslig Hon pluggar, så pengar kommer mer till användning än saker.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Här är det lugnt sitter i soffan och njuter, funderar på om jag ska göra lite ischoklad eller om vi gör det imorgon, inte bestämt mig ännu. Annars är allt klart och jag sitter bara och njuter för fullt.
  14. 7
    Här är det lugnt sitter i soffan och njuter, funderar på om jag ska göra lite ischoklad eller om vi gör det imorgon, inte bestämt mig ännu. Annars är allt klart och jag sitter bara och njuter för fullt.
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Haha. Ja, det finns olika sätt att reta upp sina nära och kära... Men löpning? På julafton?
  16. 8
    Haha. Ja, det finns olika sätt att reta upp sina nära och kära... Men löpning? På julafton?
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Låter skönt. Ischoklad gjorde jag förr till min mamma, som nu dock inte längre är i livet. En riktig kaloribomb, läste jag i GP. (Ischokladen, alltså .)
  18. 9
    Låter skönt. Ischoklad gjorde jag förr till min mamma, som nu dock inte längre är i livet. En riktig kaloribomb, läste jag i GP. (Ischokladen, alltså .)
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Oj då, vad gör dina barn då för ouppfostrat
  20. 10
    Oj då, vad gör dina barn då för ouppfostrat
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    När du skrev detta låg jag i soffan och slappade och kollade på slutet av nån film och sen har vi spelat bingolotto
    Nu lyssnar jag lite på ditt bidrag till julefriden
  22. 11
    När du skrev detta låg jag i soffan och slappade och kollade på slutet av nån film och sen har vi spelat bingolotto
    Nu lyssnar jag lite på ditt bidrag till julefriden
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Ingen stress alls...

    här. Jag pimplar whisky och har det bara lugnt.

    God jul
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  24. 12
    Ingen stress alls... här. Jag pimplar whisky och har det bara lugnt.

    God jul
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Det är bra. Kings College Choir är aldrig fel vid jul.
  26. 13
    Det är bra. Kings College Choir är aldrig fel vid jul.
  27. Medlem sedan
    Aug 2013
    #14
    Det är bra att du håller ställningarna, Sp.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  28. 14
    Det är bra att du håller ställningarna, Sp.
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    He he japp...

    mig kan man lita på
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    He he japp... mig kan man lita på
  31. Medlem sedan
    Dec 2005
    #16
    De kanske inte bocksr och niger tillräckligt djupt. Eller har slipsen i pannan och rosetten på sned?
  32. 16
    De kanske inte bocksr och niger tillräckligt djupt. Eller har slipsen i pannan och rosetten på sned?
  33. Medlem sedan
    Dec 2005
    #17
    Ostressat men lätt drogat.

    För sjuttiofemte gången har jag inflammation i axel-nackmuskulatur och varvar ipren med alvedon men efter två dagar blrjar magen ta stryk.

    Annars är det lugnt. Åttaåringen kunde inte somna och det verkar inte gå att boka brfs bastu imorgon bitti, vi hade tänkt ut att en julbastu skulle sitta fint.

    Förmodligen får jag noll julklappar imorgon, jag har heller inte bakat, syltat, saftat, lutat eller lagt in något. Men det blir nog jul ändå.
  34. 17
    Ostressat men lätt drogat.

    För sjuttiofemte gången har jag inflammation i axel-nackmuskulatur och varvar ipren med alvedon men efter två dagar blrjar magen ta stryk.

    Annars är det lugnt. Åttaåringen kunde inte somna och det verkar inte gå att boka brfs bastu imorgon bitti, vi hade tänkt ut att en julbastu skulle sitta fint.

    Förmodligen får jag noll julklappar imorgon, jag har heller inte bakat, syltat, saftat, lutat eller lagt in något. Men det blir nog jul ändå.
  35. Medlem sedan
    Aug 2013
    #18
    En olycka kommer sällan ensam. Inte nog med inflammation. Det är jul, dessutom... Krya på dig!
  36. 18
    En olycka kommer sällan ensam. Inte nog med inflammation. Det är jul, dessutom... Krya på dig!
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19
    Jul är ju trevligt men jag blir lite trött och tråkig
  38. 19
    Jul är ju trevligt men jag blir lite trött och tråkig
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Ja fy så hemskt
  40. 20
    Ja fy så hemskt
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar