Julafton !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Julafton !

    Jag är totalt ostressad. Men alla julklappar är numera inpackade ! För en familj som inte är så mycket för den kommersiella sidan av julen, blir det många paket under granen (men det enda elektroniska som finns där, tror jag är en extern hårddisk)... Ska nu kolla in sushi, som jag tänker låta gubben åka och hämta. Mer besvär än så tänker jag nog inte göra mig idag . Jo, någon lunch ska det väl bli också, om en inte alltför avlägsen framtid. Hoppas det blir lite tid över för stickning, framför någon film. Tycker det är lite synd att vi inte har någon digital kopia på Kalles jul...
    God Jul på er !!
  2. 1
    Julafton ! Jag är totalt ostressad. Men alla julklappar är numera inpackade ! För en familj som inte är så mycket för den kommersiella sidan av julen, blir det många paket under granen (men det enda elektroniska som finns där, tror jag är en extern hårddisk)... Ska nu kolla in sushi, som jag tänker låta gubben åka och hämta. Mer besvär än så tänker jag nog inte göra mig idag . Jo, någon lunch ska det väl bli också, om en inte alltför avlägsen framtid. Hoppas det blir lite tid över för stickning, framför någon film. Tycker det är lite synd att vi inte har någon digital kopia på Kalles jul...
    God Jul på er !!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    God jul!
    Ingen stress här heller. Har haft systrarna med familjer här hos föräldrarna på bastu och gröt och om en stund ska vi till syster för resten av julfirandet.
  4. 2
    God jul!
    Ingen stress här heller. Har haft systrarna med familjer här hos föräldrarna på bastu och gröt och om en stund ska vi till syster för resten av julfirandet.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    God Jul till HiB-familjen! Mer stress här. Jobbade till 16.30 och stannade sen till och köpte två julklappar till, de äldsta får bara två var men det får räcka. Plus blommor till svärmor samt till pojkvännens mamma dit vi ska i morgon. Om en halvtimme åker vi till svärföräldrarna och firar traditionsenlig fransk jul. Hade hellre stannat hemma och tagit det lugnt ikväll med bara pojkvän och barnen, ätit skaldjur och tittat på film. Men, men, jag anpassar mig till vad som bestämts. Ha en skön julaftonskväll!
  6. 3
    God Jul till HiB-familjen! Mer stress här. Jobbade till 16.30 och stannade sen till och köpte två julklappar till, de äldsta får bara två var men det får räcka. Plus blommor till svärmor samt till pojkvännens mamma dit vi ska i morgon. Om en halvtimme åker vi till svärföräldrarna och firar traditionsenlig fransk jul. Hade hellre stannat hemma och tagit det lugnt ikväll med bara pojkvän och barnen, ätit skaldjur och tittat på film. Men, men, jag anpassar mig till vad som bestämts. Ha en skön julaftonskväll!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar