Vad härligt med lite kyla
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vad härligt med lite kyla

    Tycker jag! Det är härligt med en promenad och sen komma in och värma sig. I morgon öppnar skridskoåkningen på den lokala sjön. Det här slår evighetsslasket med hästlängder i min bok!
  2. 1
    Vad härligt med lite kyla Tycker jag! Det är härligt med en promenad och sen komma in och värma sig. I morgon öppnar skridskoåkningen på den lokala sjön. Det här slår evighetsslasket med hästlängder i min bok!
  3. Gretah
    #2
    Dottern, jag och maken kom just in från en kort men intensiv promenad och det var kallt, -13. Men SKÖNT! Uppfriskande!
  4. 2
    Dottern, jag och maken kom just in från en kort men intensiv promenad och det var kallt, -13. Men SKÖNT! Uppfriskande!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Jag håller helt med.
  6. 3
    Jag håller helt med.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Nja, jag är ingen vän av kyla.
    Men det är väl bara att klä på sig lite mer gissar jag

    Imorgon ska jag ta en promenad igen. Idag har jag vilat.
    Bara det inte blåser för hårt så är det ok. För om det blåser så blåser det så HÅRT ute på schlätta!
  8. 4
    Nja, jag är ingen vän av kyla.
    Men det är väl bara att klä på sig lite mer gissar jag

    Imorgon ska jag ta en promenad igen. Idag har jag vilat.
    Bara det inte blåser för hårt så är det ok. För om det blåser så blåser det så HÅRT ute på schlätta!
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Blev en vit jul här också!

    Inte vanligt i Skåne, minst sagt. Väglaget gjorde dock att jag och min bror körde hem våra föräldrar så slapp de köra i halkan, vilket de inte gillar.

    Det mesta var väl blötsnö men den ligger ändå kvar rätt mycket i terrängen om än inte så mycket på gatorna längre

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Blev en vit jul här också! Inte vanligt i Skåne, minst sagt. Väglaget gjorde dock att jag och min bror körde hem våra föräldrar så slapp de köra i halkan, vilket de inte gillar.

    Det mesta var väl blötsnö men den ligger ändå kvar rätt mycket i terrängen om än inte så mycket på gatorna längre
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Kyla är ju enda möjligheten att få sol under vintern, så av det skälet kan det vara bra. Annars tycker jag väldigt illa om kyla och anser rent generellt, att Sverige har hamnat i helt fel klimatzon.
  12. 6
    Kyla är ju enda möjligheten att få sol under vintern, så av det skälet kan det vara bra. Annars tycker jag väldigt illa om kyla och anser rent generellt, att Sverige har hamnat i helt fel klimatzon.
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    Fast 30 cm snö på ett dygn och 30 minus är inte kul tycker jag. Någon måtta får det vara, även här i Jämtland.

    Vi skippade både den dagliga pulkabacken och snögrottorna idag
  14. 7
    Fast 30 cm snö på ett dygn och 30 minus är inte kul tycker jag. Någon måtta får det vara, även här i Jämtland.

    Vi skippade både den dagliga pulkabacken och snögrottorna idag
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar