Oj, vad längesedan jag kikade in här!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Oj, vad längesedan jag kikade in här!

    God fortsättning på julhelgen på er!

    Jag hoppas att ni, precis som jag, hade en fin julafton. Nu är det några "sega" dagar men sedan kommer sonen till mig och då blir det lite mer som det ska vara Till nyår åker vi till Umeå och hälsar på släkten och det ser jag fram emot.

    Ha en fortsatt fin juldagskväll!

    NinniK
    “Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
  2. 1
    Oj, vad längesedan jag kikade in här! God fortsättning på julhelgen på er!

    Jag hoppas att ni, precis som jag, hade en fin julafton. Nu är det några "sega" dagar men sedan kommer sonen till mig och då blir det lite mer som det ska vara Till nyår åker vi till Umeå och hälsar på släkten och det ser jag fram emot.

    Ha en fortsatt fin juldagskväll!

    NinniK
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Hög tid!

    Vi känner oss ju helt bortglömda!
    Här har det varit en lugn jul, med föräldrar, broder och mina killar som vanligt. Du har kanske inte varit här så du kan ha missat att jag har dem på heltid sedan några år tillbaka.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Hög tid! Vi känner oss ju helt bortglömda!
    Här har det varit en lugn jul, med föräldrar, broder och mina killar som vanligt. Du har kanske inte varit här så du kan ha missat att jag har dem på heltid sedan några år tillbaka.
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Det kan vara ganska skönt med en lugn jul... Jag var expert på att stressa upp mig innan jul tidigare. Inte för att jag hade mycket att fixa med men jag drogs liksom med i den allmänna julhetsen ändå. Har blivit bättre på att "sansa mig" senaste två åren.

    Nä, jag tror inte att jag visste att du har grabbarna på heltid nu. Hoppas att det går bra, och det gör det säkert!
  6. 3
    Det kan vara ganska skönt med en lugn jul... Jag var expert på att stressa upp mig innan jul tidigare. Inte för att jag hade mycket att fixa med men jag drogs liksom med i den allmänna julhetsen ändå. Har blivit bättre på att "sansa mig" senaste två åren.

    Nä, jag tror inte att jag visste att du har grabbarna på heltid nu. Hoppas att det går bra, och det gör det säkert!
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Jag jobbar in i kaklet

    Jag kopplar av efter jul, det är liksom tradition. En hel del stress är det alltid före jul i vilket fall som helst, det blir kanske litet extra av att vi firar jul hos mig. Ändå, hade vi inte gjort dete hade mina killar inte trivts så det är nog lugnare så ändå.

    Då kanske du också missade att min lilleman var totalt knäpptyst i 13 månader? Han sade inte ett ord till någon och det var i samband med att han tystnade som han flyttade hem till mig. Det var en rätt jobbig tid kan jag säga, innan jag fick honom att börja prata igen!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Jag jobbar in i kaklet Jag kopplar av efter jul, det är liksom tradition. En hel del stress är det alltid före jul i vilket fall som helst, det blir kanske litet extra av att vi firar jul hos mig. Ändå, hade vi inte gjort dete hade mina killar inte trivts så det är nog lugnare så ändå.

    Då kanske du också missade att min lilleman var totalt knäpptyst i 13 månader? Han sade inte ett ord till någon och det var i samband med att han tystnade som han flyttade hem till mig. Det var en rätt jobbig tid kan jag säga, innan jag fick honom att börja prata igen!
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    Ja det blir ju så om man har julen hemma hos sig och det blir lite folk. Hoppas du kan vila nu några dagar då.

    Oj, knäpptyst i 13 månader??! Usch vad trist och jobbigt MEN vad skönt att det är på rätt spår igen. Jag kan knappt tänka mig hur det skulle vara... Jättejobbigt förstår jag i alla fall att det måste ha varit.

    Tänkte mig ut på rean en sväng imorrn, men så funderade jag på vad jag behöver och kom inte på nåt... så jag skippar nog trängseln

    Hoppar iväg till tandborsten och sängen nu i alla fall...

    Ha det bra så länge!
  10. 5
    Ja det blir ju så om man har julen hemma hos sig och det blir lite folk. Hoppas du kan vila nu några dagar då.

    Oj, knäpptyst i 13 månader??! Usch vad trist och jobbigt MEN vad skönt att det är på rätt spår igen. Jag kan knappt tänka mig hur det skulle vara... Jättejobbigt förstår jag i alla fall att det måste ha varit.

    Tänkte mig ut på rean en sväng imorrn, men så funderade jag på vad jag behöver och kom inte på nåt... så jag skippar nog trängseln

    Hoppar iväg till tandborsten och sängen nu i alla fall...

    Ha det bra så länge!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar