Julrea!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Julrea!

    Jag brukar aldrig hitta något på rean men idag blev jag nästan chockad! Kom hem med tröja och byxor till sonen, tröja, byxor och smink till dottern och ett par byxor till mig. Nacka forum hade en schysst rea och sakerna hängde/låg i ordning.
    ~~Enjoy The Silence~~
    * -24kg *
  2. 1
    Julrea! Jag brukar aldrig hitta något på rean men idag blev jag nästan chockad! Kom hem med tröja och byxor till sonen, tröja, byxor och smink till dottern och ett par byxor till mig. Nacka forum hade en schysst rea och sakerna hängde/låg i ordning.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Jag brukar taktiskt vänta till när det är halva reapriset, då brukar jag fynda. Men jag köper bara om jag verkligen vill ha något
  4. 2
    Jag brukar taktiskt vänta till när det är halva reapriset, då brukar jag fynda. Men jag köper bara om jag verkligen vill ha något
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ogillar ju att handla kläder i vanliga fall så julrean håller jag mig helst ifrån.
  6. 3
    Ogillar ju att handla kläder i vanliga fall så julrean håller jag mig helst ifrån.
  7. Pyssling
    #4
    Jag handlar sällan något på mellandagsrean, undviker helst att gå i affärer. Om det är något jag behöver så vill jag ju helst köpa det på rea så klart, jag är en sån som planerar mina inköp och helst undviker att betala fullpris. Men behöver jag inget, och så har det ofta varit i mellandagarna, så finns ju ingen anledning att gå på rean.
    Det enda som kan slinka med, om jag ändå är på Maxi typ, är julpapper, o snöre o sånt till halva priset, bra att ha till nästa jul och slippa köpa till fullpris då.
  8. 4
    Jag handlar sällan något på mellandagsrean, undviker helst att gå i affärer. Om det är något jag behöver så vill jag ju helst köpa det på rea så klart, jag är en sån som planerar mina inköp och helst undviker att betala fullpris. Men behöver jag inget, och så har det ofta varit i mellandagarna, så finns ju ingen anledning att gå på rean.
    Det enda som kan slinka med, om jag ändå är på Maxi typ, är julpapper, o snöre o sånt till halva priset, bra att ha till nästa jul och slippa köpa till fullpris då.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Har aldrig handlat...

    på någon mellandagsrea. Handlar det jag behöver när jag behöver det.

    Och idag med internet så kan man alltid leta upp rätt okey priser ändå.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Har aldrig handlat... på någon mellandagsrea. Handlar det jag behöver när jag behöver det.

    Och idag med internet så kan man alltid leta upp rätt okey priser ändå.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Jag var på stan idag för att köpa ett par Sorel-kängor (jättevarma vinterskor) och blev både förvånad och nöjd när de jag hade spanat in var nedsatta 30%!
  12. 6
    Jag var på stan idag för att köpa ett par Sorel-kängor (jättevarma vinterskor) och blev både förvånad och nöjd när de jag hade spanat in var nedsatta 30%!
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Vi var på bio idag och gick in på en affär i väntan på filmen men jag tyckte de hade väldigt lite på rea. Var ute efter barnbyxor.
  14. 7
    Vi var på bio idag och gick in på en affär i väntan på filmen men jag tyckte de hade väldigt lite på rea. Var ute efter barnbyxor.
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Klarar dessvärre inte att köpa kläder under reahets, så det får bli vid lugnare tillfällen. (Klarar ju knappt att köpa kläder, över huvud taget!)
  16. 8
    Klarar dessvärre inte att köpa kläder under reahets, så det får bli vid lugnare tillfällen. (Klarar ju knappt att köpa kläder, över huvud taget!)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar