Bra att de seriösa partierna...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Bra att de seriösa partierna...

    ...har lyckats komma överens om röstningsformalia i riksdagen (som det handlar om), även om risken är rätt stor att SD:s sympatisörer får än mer av martyrkänsla.

    Mer ledsamt att en del andra olater breder ut sig här i OÄF.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Bra att de seriösa partierna... ...har lyckats komma överens om röstningsformalia i riksdagen (som det handlar om), även om risken är rätt stor att SD:s sympatisörer får än mer av martyrkänsla.

    Mer ledsamt att en del andra olater breder ut sig här i OÄF.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Ja visst känns det lite hoppfullt.

    Förlåt, men jag har faktiskt handlat på rean idag. Tre par brallor i bekvämt stuk men lite prydligare än joggingbrallor samt tre tröjor och två BHar. De sistnämnda var ej på rea. Kan du förlåta mig för mina synder?
    Det var lugnt och ibte alls stressigt och trångt på stan. Jag cyklade ned i kylan som jag troravskräcker en och annan så köpcentrumet ska man nog undvika.
  4. 2
    Ja visst känns det lite hoppfullt.

    Förlåt, men jag har faktiskt handlat på rean idag. Tre par brallor i bekvämt stuk men lite prydligare än joggingbrallor samt tre tröjor och två BHar. De sistnämnda var ej på rea. Kan du förlåta mig för mina synder?
    Det var lugnt och ibte alls stressigt och trångt på stan. Jag cyklade ned i kylan som jag troravskräcker en och annan så köpcentrumet ska man nog undvika.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Du är förlåten, mitt barn! Nej, det vill väl till att det skall bli stressigt och trångt i den där lilla byhålan där du bor.
  6. 3
    Du är förlåten, mitt barn! Nej, det vill väl till att det skall bli stressigt och trångt i den där lilla byhålan där du bor.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Vadför...

    olater breder ut sig här?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Vadför... olater breder ut sig här?
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Gissa en gång, Sp...
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  10. 5
    Gissa en gång, Sp...
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    At folk...

    köper smuggelsprit?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    At folk... köper smuggelsprit?
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Haha. Det är nog inte så många här på Aff som gör det, misstänker jag. Nej, något helt annat och mycket välbekant.
  14. 7
    Haha. Det är nog inte så många här på Aff som gör det, misstänker jag. Nej, något helt annat och mycket välbekant.
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Nej det är nog bara du
  16. 8
    Nej det är nog bara du
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Njae är det....

    köphysterin du menar då?

    Haha. Det är nog inte så många här på Aff som gör det, misstänker jag. Nej, något helt annat och mycket välbekant.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  18. 9
    Njae är det.... köphysterin du menar då?

    Haha. Det är nog inte så många här på Aff som gör det, misstänker jag. Nej, något helt annat och mycket välbekant.
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Nej, något vi har diskuterat mycket, som händer då och då just här i forumet mellan snackdeltagarna......... (tydligare kan jag nog inte vara).
  20. 10
    Nej, något vi har diskuterat mycket, som händer då och då just här i forumet mellan snackdeltagarna......... (tydligare kan jag nog inte vara).
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Jag???

    rena förtalet. Jag är vit som snö. Jag har inte handlat nåt sen...öhh...sist.

    Nej det är nog bara du
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Jag??? rena förtalet. Jag är vit som snö. Jag har inte handlat nåt sen...öhh...sist.

    Nej det är nog bara du
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Ahha ok, ja då...

    är jag med. Ja det är sorgligt och beklagligt. Men vi vet ju och ser ju vad resultatet blir.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  24. 12
    Ahha ok, ja då... är jag med. Ja det är sorgligt och beklagligt. Men vi vet ju och ser ju vad resultatet blir.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Inte köpt nä, men du är ju försäljaren
  26. 13
    Inte köpt nä, men du är ju försäljaren
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Näää det där...

    var rent av åtalbart. Jag betackar mig från sådana insinuationer.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Näää det där... var rent av åtalbart. Jag betackar mig från sådana insinuationer.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Blev jag utesluten från köparklubben nu? *förlåt*
  30. 15
    Blev jag utesluten från köparklubben nu? *förlåt*
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Jag är för lat...

    för att gör sådana resor å andra sidan om jag hade gjort det så skulle jag aldrig någonsin få för mig att ha garageförsäljning. Då pimplar jag tusen gånger hellre upp det själv.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Jag är för lat... för att gör sådana resor å andra sidan om jag hade gjort det så skulle jag aldrig någonsin få för mig att ha garageförsäljning. Då pimplar jag tusen gånger hellre upp det själv.
  33. Medlem sedan
    Dec 2005
    #17
    Du bor ju lite längre söderut där man enklare kan fara till tyskland.
    Jag härstammar ju från orten där hembränt regerar
  34. 17
    Du bor ju lite längre söderut där man enklare kan fara till tyskland.
    Jag härstammar ju från orten där hembränt regerar
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #18

    Ja nåt närmare men..

    det är fortfarande rätt långt. Jag är inte intresserad att sitta och kava dit. Då går jag heller till bolaget, det är nästan värt att betala lite extra för att slippa sitta och glo i en bil en herrans massa mil.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  36. 18
    Ja nåt närmare men.. det är fortfarande rätt långt. Jag är inte intresserad att sitta och kava dit. Då går jag heller till bolaget, det är nästan värt att betala lite extra för att slippa sitta och glo i en bil en herrans massa mil.
  37. Medlem sedan
    Jan 2004
    #19
    Nej jag skulle inte heller orka att åka så långt bara för att köpa alkohol. Och med det lilla jag dricker skulle det ju inte vara värt det heller
  38. 19
    Nej jag skulle inte heller orka att åka så långt bara för att köpa alkohol. Och med det lilla jag dricker skulle det ju inte vara värt det heller
  39. Medlem sedan
    Dec 2005
    #20
    Jag är rätt ointresserad av alkohol och tar lika gärna en cola med citronskiva
  40. 20
    Jag är rätt ointresserad av alkohol och tar lika gärna en cola med citronskiva
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar