Smärta
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Smärta

    Har idag väldigt ont i magen. Inte som den där växtvärken jag haft tidigare, utan mer ond värk Ingen blödning eller så, men klart man ändå blir orolig. Försöker ändå tänka, så mycket jag kan, att jag faktiskt väntar barn och att jag INTE väntar ett missfall. Har själv inga missfall i bagaget utan bara svårigheter att alls bli gravid, men min mamma har haft många missfall genom åren så jag blir orolig för minsta lilla.
  2. 1
    Smärta Har idag väldigt ont i magen. Inte som den där växtvärken jag haft tidigare, utan mer ond värk Ingen blödning eller så, men klart man ändå blir orolig. Försöker ändå tänka, så mycket jag kan, att jag faktiskt väntar barn och att jag INTE väntar ett missfall. Har själv inga missfall i bagaget utan bara svårigheter att alls bli gravid, men min mamma har haft många missfall genom åren så jag blir orolig för minsta lilla.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Då var smärtan tillbaka Känns inget bra alls i magen Ingen blödning, men känns som det bara är en tidsfråga innan den kommer. Drömde inatt att jag fick missfall och känslan hänger i än. Kan inte skaka av mig den.
  4. 2
    Då var smärtan tillbaka Känns inget bra alls i magen Ingen blödning, men känns som det bara är en tidsfråga innan den kommer. Drömde inatt att jag fick missfall och känslan hänger i än. Kan inte skaka av mig den.
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3
    Ska inte du kontakta din barnmorska? jag har också haft såna konstiga dromar men det blir så när man tänker och funderar för mycket
    Det kan lätt vara så att smärta du känner har inget att göra med graviditeten
  6. 3
    Ska inte du kontakta din barnmorska? jag har också haft såna konstiga dromar men det blir så när man tänker och funderar för mycket
    Det kan lätt vara så att smärta du känner har inget att göra med graviditeten
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4

    Smärta

    Är alldeles för nojjig för tillfället för att ens ringa BM. Har inte bokat inskrivning än ens. Nästa vecka kommer jag ha fullt upp med jobb och ingen möjlighet att ringa, så det får bli veckan efter. Ska försöka boka in ett VUL på privatklinik innan jag ringer BM tror jag faktiskt.
  8. 4
    Smärta Är alldeles för nojjig för tillfället för att ens ringa BM. Har inte bokat inskrivning än ens. Nästa vecka kommer jag ha fullt upp med jobb och ingen möjlighet att ringa, så det får bli veckan efter. Ska försöka boka in ett VUL på privatklinik innan jag ringer BM tror jag faktiskt.
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5

    Har också magsmärtor

    Hej! Jag väntar nu mitt femte barn och har vid alla mina graviditeter haft mer el mindre magsmärtor i början. I bland har jag varit väldigt orolig och har stålsatt mig varje gång jag kollat pappret efter jag kissat. Jag vet att det är jättejobbigt med tankarna om missfall och oron i början. Mitt bästa tips är att försöka tänka att det är ingenting som går att påverka, blir det missfall så blir det. Försöka att njuta av det faktum att du är gravid istället. Inte det lättaste att göra det vet jag. Kram
  10. 5
    Har också magsmärtor Hej! Jag väntar nu mitt femte barn och har vid alla mina graviditeter haft mer el mindre magsmärtor i början. I bland har jag varit väldigt orolig och har stålsatt mig varje gång jag kollat pappret efter jag kissat. Jag vet att det är jättejobbigt med tankarna om missfall och oron i början. Mitt bästa tips är att försöka tänka att det är ingenting som går att påverka, blir det missfall så blir det. Försöka att njuta av det faktum att du är gravid istället. Inte det lättaste att göra det vet jag. Kram
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6

    Smärta

    Tack för era svar! Vet att det inte är något jag kan påverka och om det händer så är det ju för att det är något fel, men går inte att låta bli att oroa sig ändå. Men jag försöker ta en dag i taget och dagar som denna (idag är en väldigt bra dag) njuta lite extra över att jag är gravid (och för tillfället INTE så orolig). Är ju bara i v 7 än och har knappt hunnit sjunka in ordentligt att jag är gravid, så hoppas på att bli lugnare ioma veckorna går
  12. 6
    Smärta Tack för era svar! Vet att det inte är något jag kan påverka och om det händer så är det ju för att det är något fel, men går inte att låta bli att oroa sig ändå. Men jag försöker ta en dag i taget och dagar som denna (idag är en väldigt bra dag) njuta lite extra över att jag är gravid (och för tillfället INTE så orolig). Är ju bara i v 7 än och har knappt hunnit sjunka in ordentligt att jag är gravid, så hoppas på att bli lugnare ioma veckorna går
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar