Smärta
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Smärta

    Har idag väldigt ont i magen. Inte som den där växtvärken jag haft tidigare, utan mer ond värk Ingen blödning eller så, men klart man ändå blir orolig. Försöker ändå tänka, så mycket jag kan, att jag faktiskt väntar barn och att jag INTE väntar ett missfall. Har själv inga missfall i bagaget utan bara svårigheter att alls bli gravid, men min mamma har haft många missfall genom åren så jag blir orolig för minsta lilla.
  2. 1
    Smärta Har idag väldigt ont i magen. Inte som den där växtvärken jag haft tidigare, utan mer ond värk Ingen blödning eller så, men klart man ändå blir orolig. Försöker ändå tänka, så mycket jag kan, att jag faktiskt väntar barn och att jag INTE väntar ett missfall. Har själv inga missfall i bagaget utan bara svårigheter att alls bli gravid, men min mamma har haft många missfall genom åren så jag blir orolig för minsta lilla.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Jag förstår dig. I förrgår fick jag också ont. Hade ont i kanske 2 timmar och dådet gick över när jag la mig ner. Blev jätteorolig men försökte tänka att det är som bebis växer eller att det var för att jag inte hunnit vila den dagen. Jag är jättenojjig hela tiden och föreställer mig att bebisen är död fast jag inte blöder nåt. Inbillar mig att jag kommer få veta på ul att den dog för flera veckor sen. Igårkväll tog jag en prostafen pga att jag haft mkt illamående även på natten. Mått bra inatt och sovit. Mådde lite illa på morgonen men blir då nojjig för att jag mått bättre trots att jag tog tablett. Ny har min svullna mage lagt sig också, helt enligt vad jag läst ska ske i v 9 som
    Börjar imorgon, och plötsligt har Jag gått ner halva det kilot jag gått upp. Jag läser så mycket i allt sånt
  4. 2
    Jag förstår dig. I förrgår fick jag också ont. Hade ont i kanske 2 timmar och dådet gick över när jag la mig ner. Blev jätteorolig men försökte tänka att det är som bebis växer eller att det var för att jag inte hunnit vila den dagen. Jag är jättenojjig hela tiden och föreställer mig att bebisen är död fast jag inte blöder nåt. Inbillar mig att jag kommer få veta på ul att den dog för flera veckor sen. Igårkväll tog jag en prostafen pga att jag haft mkt illamående även på natten. Mått bra inatt och sovit. Mådde lite illa på morgonen men blir då nojjig för att jag mått bättre trots att jag tog tablett. Ny har min svullna mage lagt sig också, helt enligt vad jag läst ska ske i v 9 som
    Börjar imorgon, och plötsligt har Jag gått ner halva det kilot jag gått upp. Jag läser så mycket i allt sånt
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar