Nu är julen..m
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Nu är julen..m

    Över och imorgon är det dags för födelsedagsfirande.
    ~~Enjoy The Silence~~
    * -24kg *
  2. 1
    Nu är julen..m Över och imorgon är det dags för födelsedagsfirande.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2

    Närå.

    Julen är inte över än

    Vem fyller?
  4. 2
    Närå. Julen är inte över än

    Vem fyller?
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Julen är över tjugondag Knut, inte tidigare.
  6. 3
    Julen är över tjugondag Knut, inte tidigare.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Värnlösa ( fd menlösa ) barns dag ska ni fira alltså.

    Vi ska fira lite jul imorgon.
  8. 4
    Värnlösa ( fd menlösa ) barns dag ska ni fira alltså.

    Vi ska fira lite jul imorgon.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Och vi har julfest om två veckor
  10. 5
    Och vi har julfest om två veckor
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Den kan _kännas_över, tycker jag med, men jag har gett mig fasiken på att den inte alls är det. Stämning med ljus och lite vin till doften av granen gör susen!

    Och barnen har inte firat klart än, på långa vägar. De firade hos pappan med sambo innan de kom hit i söndags och sen hos oss (lugnt med bara vi i familjen). Men från i morgon blir det en dag med farmor/farfar, sen deras bonusmormors familj och därefter bonusmorfar mm... Skönt ändå att vi bara är vi och att julen är jul på just julen
  12. 6
    Den kan _kännas_över, tycker jag med, men jag har gett mig fasiken på att den inte alls är det. Stämning med ljus och lite vin till doften av granen gör susen!

    Och barnen har inte firat klart än, på långa vägar. De firade hos pappan med sambo innan de kom hit i söndags och sen hos oss (lugnt med bara vi i familjen). Men från i morgon blir det en dag med farmor/farfar, sen deras bonusmormors familj och därefter bonusmorfar mm... Skönt ändå att vi bara är vi och att julen är jul på just julen
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    julen äröver när skolorna börjar. Att det är lite födelsedag i mitten, det är bara trevligt.
    Men vi har en egen födelsedagstradition: pizza! När alla gäster kommer, så är det inte bara tårta utan det är stora hämtpizzor också, och gästerna uppskattar det efter all julmat
  14. 7
    julen äröver när skolorna börjar. Att det är lite födelsedag i mitten, det är bara trevligt.
    Men vi har en egen födelsedagstradition: pizza! När alla gäster kommer, så är det inte bara tårta utan det är stora hämtpizzor också, och gästerna uppskattar det efter all julmat
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Ja, julen är faktiskt över.
    Jag ska plocka bort tomtar och gran och sånt kanske imorgon eller övermorgon.

    Och det känns fint! Det har vänt, det blir ljusare nu . Och om bara ett par-tre månader kan vi ha såna fina tidiga vårdagar!
  16. 8
    Ja, julen är faktiskt över.
    Jag ska plocka bort tomtar och gran och sånt kanske imorgon eller övermorgon.

    Och det känns fint! Det har vänt, det blir ljusare nu . Och om bara ett par-tre månader kan vi ha såna fina tidiga vårdagar!
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9
    Sonen blir 17år idag! Skulle absolut ut denna dagen och kunde inte vänta in i Jan 😉
  18. 9
    Sonen blir 17år idag! Skulle absolut ut denna dagen och kunde inte vänta in i Jan 😉
  19. Medlem sedan
    Dec 2001
    #10
    Vi firar sonen idag och när han föddes var det menlösa barns dag men sen ändrade de till värnlösabarnsdag
  20. 10
    Vi firar sonen idag och när han föddes var det menlösa barns dag men sen ändrade de till värnlösabarnsdag
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11
    Firar sonen idag, jobbar 2dagar, fira nyår och sen åker allt ut i förrådet.
  22. 11
    Firar sonen idag, jobbar 2dagar, fira nyår och sen åker allt ut i förrådet.
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12
    Jag tycker att födelsedagsfirande liksom gör att julen tar slut. Vi firar födelsedag redan på juldagen så våra jular är korta och intensiva.
  24. 12
    Jag tycker att födelsedagsfirande liksom gör att julen tar slut. Vi firar födelsedag redan på juldagen så våra jular är korta och intensiva.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar