Hur mycket bebiskläder behövs?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Hur mycket bebiskläder behövs?

    Jag och min sambo har diskuterat fram och tillbaka men inte kommit fram ill något. Men hur mycket bebiskläder behövs egentligen?!

    Ibland känns det som vi har alldeles för mycket och ibland känns det som att kläderna inte kommer räcka.
  2. 1
    Hur mycket bebiskläder behövs? Jag och min sambo har diskuterat fram och tillbaka men inte kommit fram ill något. Men hur mycket bebiskläder behövs egentligen?!

    Ibland känns det som vi har alldeles för mycket och ibland känns det som att kläderna inte kommer räcka.
  3. Medlem sedan
    Feb 2013
    #2
    Jadu. Har precis fått min andra ögonsten och hon har väl runt 10 bodysar och lika många byxor. Runt 5 T-shirtar och 4 pyjamaser. Det räcker alldeles lagom när dom är små och man har tvättmaskin. Stora pojken på snart 3 har betydligt mer kläder.. Hehe
  4. 2
    Jadu. Har precis fått min andra ögonsten och hon har väl runt 10 bodysar och lika många byxor. Runt 5 T-shirtar och 4 pyjamaser. Det räcker alldeles lagom när dom är små och man har tvättmaskin. Stora pojken på snart 3 har betydligt mer kläder.. Hehe
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar