Hur mycket bebiskläder behövs?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Hur mycket bebiskläder behövs?

    Jag och min sambo har diskuterat fram och tillbaka men inte kommit fram ill något. Men hur mycket bebiskläder behövs egentligen?!

    Ibland känns det som vi har alldeles för mycket och ibland känns det som att kläderna inte kommer räcka.
  2. 1
    Hur mycket bebiskläder behövs? Jag och min sambo har diskuterat fram och tillbaka men inte kommit fram ill något. Men hur mycket bebiskläder behövs egentligen?!

    Ibland känns det som vi har alldeles för mycket och ibland känns det som att kläderna inte kommer räcka.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2

    Hur mycket bebiskläder behövs?

    Är nog svårt att säga. Har man en kräk-bebis kanske man behöver byta flera gånger om dagen, men våran dotter var inte en kräk-bebis och kunde ha samma kläder i flera dagar. Allt beror väl på hur mycket man vill tvätta oxå Vi köpte nästan ingenting innan hon föddes (fick en del efter kusinerna oxå innan) utan köpte vartefter vi tyckte det behövdes.
  4. 2
    Hur mycket bebiskläder behövs? Är nog svårt att säga. Har man en kräk-bebis kanske man behöver byta flera gånger om dagen, men våran dotter var inte en kräk-bebis och kunde ha samma kläder i flera dagar. Allt beror väl på hur mycket man vill tvätta oxå Vi köpte nästan ingenting innan hon föddes (fick en del efter kusinerna oxå innan) utan köpte vartefter vi tyckte det behövdes.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar