nu ska jag vara så där trist *varnar*
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    nu ska jag vara så där trist *varnar*

    och fråga en resefråga. Vi har ju husarrest och slappar och slöar
    Vi ska ju till Paris maken och jag i mars lutar det åt. Hade egentligen bestämt oss för ett hotell men sprang på ett annat precis nu som jag undrar om någon här känner till?
    Touring heter det och ligger nära Montmartre. Jättemysigt område där uppe, förra gången bodde vi i Montparnasse som jag trivdes bra i och känner att jag hittar lite runt också.

    Eller har någon här kanske ett mysigt hotell att tipsa om?
  2. 1
    nu ska jag vara så där trist *varnar* och fråga en resefråga. Vi har ju husarrest och slappar och slöar
    Vi ska ju till Paris maken och jag i mars lutar det åt. Hade egentligen bestämt oss för ett hotell men sprang på ett annat precis nu som jag undrar om någon här känner till?
    Touring heter det och ligger nära Montmartre. Jättemysigt område där uppe, förra gången bodde vi i Montparnasse som jag trivdes bra i och känner att jag hittar lite runt också.

    Eller har någon här kanske ett mysigt hotell att tipsa om?
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Känner inte till har bara bott på ett hotell som heter Vice Versa när jag varit i Paris känns som ett litet annorlunda hotell men bra =)

    Har bott på andra hotell när jag var liten med mina föräldrar men minns inte namnet på de hotellen =)
  4. 2
    Känner inte till har bara bott på ett hotell som heter Vice Versa när jag varit i Paris känns som ett litet annorlunda hotell men bra =)

    Har bott på andra hotell när jag var liten med mina föräldrar men minns inte namnet på de hotellen =)
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Kul namn, får googla det. tack
  6. 3
    Kul namn, får googla det. tack
  7. Medlem sedan
    Jul 2013
    #4
    Deras hemsida är tyvärr rätt rörig tycker jag! http://viceversahotel.com/location#!rooms
  8. 4
    Deras hemsida är tyvärr rätt rörig tycker jag! http://viceversahotel.com/location#!rooms
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    coolt, riktigt snyggt!
    Men lite dyrare än vad jag tror vi tål tyvärr.
    Men man vet ju aldrig
  10. 5
    coolt, riktigt snyggt!
    Men lite dyrare än vad jag tror vi tål tyvärr.
    Men man vet ju aldrig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar