Någon gravid i Trollhättan? I närheten?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #1

    Någon gravid i Trollhättan? I närheten?

    Jag är gravid med mitt första barn och hade varit kul att komma i kontakt med någon mer som är gravid här runt omkring.
  2. 1
    Någon gravid i Trollhättan? I närheten? Jag är gravid med mitt första barn och hade varit kul att komma i kontakt med någon mer som är gravid här runt omkring.
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2

    Någon gravid i Trollhättan? I närheten?

    Hej! Här är en till i Trollhättan som är gravid, själv väntar jag dock barn nr 4 och det är en riktig liten sladdis.
  4. 2
    Någon gravid i Trollhättan? I närheten? Hej! Här är en till i Trollhättan som är gravid, själv väntar jag dock barn nr 4 och det är en riktig liten sladdis.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Jag bor i Uddevalla (ganska nära) och väntar med mitt första barn
  6. 3
    Jag bor i Uddevalla (ganska nära) och väntar med mitt första barn
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Grattis till nr 4. Måste väl kännas nytt och spännande som när du fick ditt första. Har du haft samma symtom med samtliga barn vid graviditeten eller har det varit olika med alla?
  8. 4
    Grattis till nr 4. Måste väl kännas nytt och spännande som när du fick ditt första. Har du haft samma symtom med samtliga barn vid graviditeten eller har det varit olika med alla?
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5
    Ja Uddevalla är nära och bra . Grattis förresten till graviditeten, måste kännas underbart. Hur långt är du gången? Hur gammal är du?
  10. 5
    Ja Uddevalla är nära och bra . Grattis förresten till graviditeten, måste kännas underbart. Hur långt är du gången? Hur gammal är du?
  11. Medlem sedan
    Aug 2014
    #6

    Någon gravid i Trollhättan? I närheten?

    Tack när det gäller symtom är den här graviditeten helt annorlunda mot de tidigare. Jag skyller det helt på sambon och hans gener ;-) .
  12. 6
    Någon gravid i Trollhättan? I närheten? Tack när det gäller symtom är den här graviditeten helt annorlunda mot de tidigare. Jag skyller det helt på sambon och hans gener ;-) .
  13. Medlem sedan
    Mar 2015
    #7

    Gravid och nyinflyttad till Uddevalla

    Hej! Jag är 29 år och gravid med första barnet. BF i oktober. Är nyinflyttad till Uddevalla och skulle vara kul att träffa andra blivande mammor i närheten☺
  14. 7
    Gravid och nyinflyttad till Uddevalla Hej! Jag är 29 år och gravid med första barnet. BF i oktober. Är nyinflyttad till Uddevalla och skulle vara kul att träffa andra blivande mammor i närheten☺
  15. Medlem sedan
    Oct 2014
    #8
    Citat Ursprungligen postat av lotta7440 Visa inlägg
    Hej! Jag är 29 år och gravid med första barnet. BF i oktober. Är nyinflyttad till Uddevalla och skulle vara kul att träffa andra blivande mammor i närheten☺
    Hej!
    Är med relativt nyinflyttad till Uddevalla Är född -87
    Ses gärna och utbyter erfarenheter & tankar kring bebis. Väntar mitt första barn, en liten tjej väntas komma i slutet av Maj.
    Har du fb?
  16. 8
    Citat Ursprungligen postat av lotta7440 Visa inlägg
    Hej! Jag är 29 år och gravid med första barnet. BF i oktober. Är nyinflyttad till Uddevalla och skulle vara kul att träffa andra blivande mammor i närheten☺
    Hej!
    Är med relativt nyinflyttad till Uddevalla Är född -87
    Ses gärna och utbyter erfarenheter & tankar kring bebis. Väntar mitt första barn, en liten tjej väntas komma i slutet av Maj.
    Har du fb?
  17. Anonym
    #9
    Hejsan! Jag väntar barn, bor i Vänersborg med BF 3 juli.
  18. 9
    Hejsan! Jag väntar barn, bor i Vänersborg med BF 3 juli.
  19. Medlem sedan
    Mar 2015
    #10
    Hej tjejer och grattis till era plus :-)

    38 år gammal, bor i Trollhättan och väntar mitt första barn, är i vecka 12 (11+1) har BF 20/10
    Har 2 missfall, 2 utomkved och 4 IVF försök i mitt bagage
    Är ensamstående i detta och vill därför komma i kontakt med andra som ska ha barn, någon att bolla tankar och ideer med och kanske kunna träffas och umgås med.
  20. 10
    Hej tjejer och grattis till era plus :-)

    38 år gammal, bor i Trollhättan och väntar mitt första barn, är i vecka 12 (11+1) har BF 20/10
    Har 2 missfall, 2 utomkved och 4 IVF försök i mitt bagage
    Är ensamstående i detta och vill därför komma i kontakt med andra som ska ha barn, någon att bolla tankar och ideer med och kanske kunna träffas och umgås med.
  21. Medlem sedan
    Apr 2015
    #11
    Jag bor i Uddevalla och väntar mitt första barn i slutet på november. Är 30 år.
  22. 11
    Jag bor i Uddevalla och väntar mitt första barn i slutet på november. Är 30 år.
  23. Medlem sedan
    Mar 2015
    #12
    Citat Ursprungligen postat av nisopa Visa inlägg
    Jag bor i Uddevalla och väntar mitt första barn i slutet på november. Är 30 år.
    Åhh va kul att det äntligen hände ngt i den här tråden, hade nästan gett upp hoppet :-)

    Stort grattis till ditt plus :-)
    Vilken vecka är du i?, har du varit på ngt UL än?,... hur mår du?, tusen frågor :-)

    Jag går in i v14 på onsd, har mått ganska illa till o från..., har fått problem med höfter o rygg redan nu, då jag lyckats gå upp 7kg redan.... :-/
    Har mitt RUL 22/5 och då ska jag få veta vad jag väntar :-) *mysigt*
  24. 12
    Citat Ursprungligen postat av nisopa Visa inlägg
    Jag bor i Uddevalla och väntar mitt första barn i slutet på november. Är 30 år.
    Åhh va kul att det äntligen hände ngt i den här tråden, hade nästan gett upp hoppet :-)

    Stort grattis till ditt plus :-)
    Vilken vecka är du i?, har du varit på ngt UL än?,... hur mår du?, tusen frågor :-)

    Jag går in i v14 på onsd, har mått ganska illa till o från..., har fått problem med höfter o rygg redan nu, då jag lyckats gå upp 7kg redan.... :-/
    Har mitt RUL 22/5 och då ska jag få veta vad jag väntar :-) *mysigt*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar