God öl till stark mat!
Mat & dryck
  1. Jullans
    #1

    God öl till stark mat!

    Hejsan, jag fullkomligt älskar stark mat! Och jag tyckar att viss öl passar perfekt till just starkare mat, helst så med lite lägre alkoholhalt har jag märkt passar väldigt bra. Just nu så har jag en favoritöl till just detta ändamål, det är Per Morbergs lager, denna: http://www.systembolaget.se/89279 Det är en mellanöl på 4,8%. Har ni några fler tips på goda ölsorter?
  2. 1
    God öl till stark mat! Hejsan, jag fullkomligt älskar stark mat! Och jag tyckar att viss öl passar perfekt till just starkare mat, helst så med lite lägre alkoholhalt har jag märkt passar väldigt bra. Just nu så har jag en favoritöl till just detta ändamål, det är Per Morbergs lager, denna: http://www.systembolaget.se/89279 Det är en mellanöl på 4,8%. Har ni några fler tips på goda ölsorter?
  3. Medlem sedan
    Feb 2014
    #2
    Jag gillar hans öl. Sen så tycker jag att Red Stripe är god också. Jag dricker inte så mycket öl så det blir mest lager.
  4. 2
    Jag gillar hans öl. Sen så tycker jag att Red Stripe är god också. Jag dricker inte så mycket öl så det blir mest lager.
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Testade den där Breznak nyligen! Den var också god Jag är inte så mycket för ale och sånt. Men en ale som jag tycker är god som är ganska mild är Hale To Nothing.
  6. 3
    Testade den där Breznak nyligen! Den var också god Jag är inte så mycket för ale och sånt. Men en ale som jag tycker är god som är ganska mild är Hale To Nothing.
  7. Medlem sedan
    Mar 2014
    #4
    4,8% räknas väl ändå som starköl? Jag har velat testa hans öl ett tag nu, den har fått bra betyg har jag läst på flera ställen!
  8. 4
    4,8% räknas väl ändå som starköl? Jag har velat testa hans öl ett tag nu, den har fått bra betyg har jag läst på flera ställen!
  9. Medlem sedan
    Feb 2014
    #5
    Ikväll blir det stark tacos till middag =) Och troligtvis några Coronas till det =)
  10. 5
    Ikväll blir det stark tacos till middag =) Och troligtvis några Coronas till det =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar