Rätter med rödkål?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Rätter med rödkål?

    För att få lite omväxling på julbordet gjorde jag rödkålssallad i år. Finns det någon som har tips på fler rätter med rödkål i?
  2. 1
    Rätter med rödkål? För att få lite omväxling på julbordet gjorde jag rödkålssallad i år. Finns det någon som har tips på fler rätter med rödkål i?
  3. Pyssling
    #2
    Jag brukar göra en blandning som jag en gång köpte som sån där färdig påse med grönsaksblandning som ICA har i sitt "Rätt enkelt"-sortiment. Det var jättegott tillsammans, så nu gör jag den alltid när det finns rödkål, hela familjen gillar den.

    Det är rödkål, purjolök, röd paprika o zuccini, strimla och fräs, jättegott som sagt!
  4. 2
    Jag brukar göra en blandning som jag en gång köpte som sån där färdig påse med grönsaksblandning som ICA har i sitt "Rätt enkelt"-sortiment. Det var jättegott tillsammans, så nu gör jag den alltid när det finns rödkål, hela familjen gillar den.

    Det är rödkål, purjolök, röd paprika o zuccini, strimla och fräs, jättegott som sagt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Tack! Det ska jag prova.
  6. 3
    Tack! Det ska jag prova.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Jag gör en pizzasallad på rödkål! Citron, rapsolja, salt och peppar. Härlig färg:-)
  8. 4
    Jag gör en pizzasallad på rödkål! Citron, rapsolja, salt och peppar. Härlig färg:-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar