Fredag.
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Fredag.

    Har kört barnen till skolbussen, var tvungen att skrapa bilrutorna, jag hoppas det innebär en dag med sol !
    Jobbade bra igår, men trots det återstår en del, så det är bäst jag sätter igång.
    När jag skulle betala handlingen på Drive, fungerade inte gubbens kort, så jag fick snällt betala med mitt....
  2. 1
    Fredag. Har kört barnen till skolbussen, var tvungen att skrapa bilrutorna, jag hoppas det innebär en dag med sol !
    Jobbade bra igår, men trots det återstår en del, så det är bäst jag sätter igång.
    När jag skulle betala handlingen på Drive, fungerade inte gubbens kort, så jag fick snällt betala med mitt....
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Kallt här med men jag slipper skrapa rutor då Em är sjuk och jag blir hemma med henne.
    Fredagsstäd vore på sin plats och kanske baka något.
  4. 2
    Kallt här med men jag slipper skrapa rutor då Em är sjuk och jag blir hemma med henne.
    Fredagsstäd vore på sin plats och kanske baka något.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Tråkigt för Em att vara sjuk, men, kanske kan det bli en lagom vilsam dag för er båda ? Fredagsstäd låter inget vidare, men det är ju trevligt när det är gjort, baka låter roligare !
  6. 3
    Tråkigt för Em att vara sjuk, men, kanske kan det bli en lagom vilsam dag för er båda ? Fredagsstäd låter inget vidare, men det är ju trevligt när det är gjort, baka låter roligare !
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Kallt här ocksà men torrt väder sà det behövdes inte skrapas.
    Har jobb kvar men tror jag skall àka och handla. Skall nog hämta storen pà uni i em sà att jag fàr min dammsugare tillbaka.
    Ha en fin dag!
  8. 4
    Kallt här ocksà men torrt väder sà det behövdes inte skrapas.
    Har jobb kvar men tror jag skall àka och handla. Skall nog hämta storen pà uni i em sà att jag fàr min dammsugare tillbaka.
    Ha en fin dag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar