Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    jag ser en glimt av en blå himmel, men det är inte så kallt att bilen är frusen. Det tackar jag för, eftersom jag om en liten stund ska åka till dagens elev. Sedan vill visst döttrarna se om det finns nå't kvar på rean... verkligen inget som intresserar mig... Gubben ska vara på gymnasiet-och-framförallt-däreftermässa.
  2. 1
    Lördag, jag ser en glimt av en blå himmel, men det är inte så kallt att bilen är frusen. Det tackar jag för, eftersom jag om en liten stund ska åka till dagens elev. Sedan vill visst döttrarna se om det finns nå't kvar på rean... verkligen inget som intresserar mig... Gubben ska vara på gymnasiet-och-framförallt-däreftermässa.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Här är det halvsoligt och jag har chansat att hänga ut tvätt.
    Dagens program är bistert med administrativt jobb hela dagen. Bläh.
    Städar emellan. Storebror är pà ett helvetes plugghumör och lillebror segar efter ett intensivt multisport pass.
    Inga roligheter planerade.
    Bon week-end!
  4. 2
    Här är det halvsoligt och jag har chansat att hänga ut tvätt.
    Dagens program är bistert med administrativt jobb hela dagen. Bläh.
    Städar emellan. Storebror är pà ett helvetes plugghumör och lillebror segar efter ett intensivt multisport pass.
    Inga roligheter planerade.
    Bon week-end!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Pustar ut efter pannkaksfrukost. Nerspydda lakan snurrar i tvättmaskinen, solen skiner och jag dricker vitamindrink/Berrocca.

    Vet inte riktigt vad den här dagen ska ge oss. Sonen ska på natthike med scouterna.
  6. 3
    Pustar ut efter pannkaksfrukost. Nerspydda lakan snurrar i tvättmaskinen, solen skiner och jag dricker vitamindrink/Berrocca.

    Vet inte riktigt vad den här dagen ska ge oss. Sonen ska på natthike med scouterna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar