Trodde att jag sagt godmorgon, måndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Trodde att jag sagt godmorgon, måndag,

    och ny vecka, men det hade jag visst inte, så jag gör väl det nu i stället ! Har sovit extremt dåligt, och är jättetrött, så det passar bra att jag inte har några matteförhör den här veckan (den nya terminen börjar idag, och det fipplades med schemaläggningen in i det sista, så det gick inte att planera in några förhör). Tanken var ändå att jag skulle jobba något litet för förhören nästa vecka, så jag då slipper att vara ute i sista minuten. Har lyckats göra några små saker, men det rör sig långsamt på alla plan idag. Stoppar nog in lite mer ved i brasan och tar en kopp te !
  2. 1
    Trodde att jag sagt godmorgon, måndag, och ny vecka, men det hade jag visst inte, så jag gör väl det nu i stället ! Har sovit extremt dåligt, och är jättetrött, så det passar bra att jag inte har några matteförhör den här veckan (den nya terminen börjar idag, och det fipplades med schemaläggningen in i det sista, så det gick inte att planera in några förhör). Tanken var ändå att jag skulle jobba något litet för förhören nästa vecka, så jag då slipper att vara ute i sista minuten. Har lyckats göra några små saker, men det rör sig långsamt på alla plan idag. Stoppar nog in lite mer ved i brasan och tar en kopp te !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Brasa och te låter bra. Sov oxå illa men har bara jobbat fram till ett idag då jag hämtade sjuklingen hos svärmor.

    Har precis börjat koka risgrynsgröt som jag tänkte kunde ätas vid tillfälle men det gjorde att vi har nu nästan slut på mjölk.
  4. 2
    Brasa och te låter bra. Sov oxå illa men har bara jobbat fram till ett idag då jag hämtade sjuklingen hos svärmor.

    Har precis börjat koka risgrynsgröt som jag tänkte kunde ätas vid tillfälle men det gjorde att vi har nu nästan slut på mjölk.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar