inga gravidsymptom längre?
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #1

    inga gravidsymptom längre?

    Hej! Jag vet inte om jag vågar gå med här... Har en historik med flera missfall bakom mig, men är gravid igen för tillfället. Enligt sista mensen är jag nu i v 5+5. Jag tittade med ultraljud igår och då syntes bara en tom blåsa, men det kan ju vara normalt än så länge. Jag är mest orolig över att jag inte känner mig gravid! För ett par dagar sedan hade jag ömma bröst, men inte nu längre. Fler som inte har så mycket känningar av graviditeten?
  2. 1
    inga gravidsymptom längre? Hej! Jag vet inte om jag vågar gå med här... Har en historik med flera missfall bakom mig, men är gravid igen för tillfället. Enligt sista mensen är jag nu i v 5+5. Jag tittade med ultraljud igår och då syntes bara en tom blåsa, men det kan ju vara normalt än så länge. Jag är mest orolig över att jag inte känner mig gravid! För ett par dagar sedan hade jag ömma bröst, men inte nu längre. Fler som inte har så mycket känningar av graviditeten?
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #2
    Jag kände ingenting förens v.7 då jag också gjorde mitt första pluss. Från ena dagen mådde ja super bra och andra dagen mår jag skit illa. Grattis & hoppas den lille stannar kvar nu, håller tummarna för dig!
  4. 2
    Jag kände ingenting förens v.7 då jag också gjorde mitt första pluss. Från ena dagen mådde ja super bra och andra dagen mår jag skit illa. Grattis & hoppas den lille stannar kvar nu, håller tummarna för dig!
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #3
    Tack för svaret! Känner mig lite lugnare. Får avvakta och se vad som händer, helt enkelt.
  6. 3
    Tack för svaret! Känner mig lite lugnare. Får avvakta och se vad som händer, helt enkelt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Jag är i v 6+6, mår hur bra som helst. Vet inte om jag väntat mig precis alla möjliga symptom men jag mår bra. Har tagit tre graviditetstest och gravid verkar jag vara men som sagt..inga symtom..men jag antar väl man ska njuta så länge det varar
  8. 4
    Jag är i v 6+6, mår hur bra som helst. Vet inte om jag väntat mig precis alla möjliga symptom men jag mår bra. Har tagit tre graviditetstest och gravid verkar jag vara men som sagt..inga symtom..men jag antar väl man ska njuta så länge det varar
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5
    Exakt det du skriver hände min kompis i samma vecka. Hon va helt förtvivlad. Efter 2 veckor gjorde hon ett nytt ul som visade att det trots allt fanns en liten bebis där inne. Ge inte upp hoppet ännu!!!
  10. 5
    Exakt det du skriver hände min kompis i samma vecka. Hon va helt förtvivlad. Efter 2 veckor gjorde hon ett nytt ul som visade att det trots allt fanns en liten bebis där inne. Ge inte upp hoppet ännu!!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #6
    Helt klart lugnare efter era svar ! Ska göra en ny koll på fredag och hoppas på att få se hjärtslag då.
  12. 6
    Helt klart lugnare efter era svar ! Ska göra en ny koll på fredag och hoppas på att få se hjärtslag då.
  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #7
    Är i v 10 och har inga symtom överhuvudtaget, mer än att jag haft lite molvärk och stickningar. Har varit på vul och där såg allt bra ut, men nu nojjar jag mig i och med att jag mår så bra. Någon annan som har samma erfarenhet?
  14. 7
    Är i v 10 och har inga symtom överhuvudtaget, mer än att jag haft lite molvärk och stickningar. Har varit på vul och där såg allt bra ut, men nu nojjar jag mig i och med att jag mår så bra. Någon annan som har samma erfarenhet?
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8

    inga gravidsymptom längre?

    Jag går in i v 13 imorgon (11+6 idag). Mår hur bra som helst nu. Alla symtom har i stort sett försvunnit. Lite ömma bröstvårtor fortfarande bara. Ska på KUB på torsdag (då i v 12+2) och får väl se då om allt ser bra ut, men det tror jag. Är mitt andra barn och vid den här tiden, förra graviditeten, hade alla symtom försvunnit precis som nu.
  16. 8
    inga gravidsymptom längre? Jag går in i v 13 imorgon (11+6 idag). Mår hur bra som helst nu. Alla symtom har i stort sett försvunnit. Lite ömma bröstvårtor fortfarande bara. Ska på KUB på torsdag (då i v 12+2) och får väl se då om allt ser bra ut, men det tror jag. Är mitt andra barn och vid den här tiden, förra graviditeten, hade alla symtom försvunnit precis som nu.
  17. Medlem sedan
    Jan 2015
    #9
    Jag är också i v.10 och här är det ingen skillnad. Mår fortfarande otroligt illa och hoppas verkligen det går över då jag börjar ett projekt på måndag nästa vecka.
    Så jag är avis på er som inte känner något!
  18. 9
    Jag är också i v.10 och här är det ingen skillnad. Mår fortfarande otroligt illa och hoppas verkligen det går över då jag börjar ett projekt på måndag nästa vecka.
    Så jag är avis på er som inte känner något!
  19. Medlem sedan
    Jan 2015
    #10
    Ja men då kanske jag ska vara glad över att jag mår precis som innan jag blev gravid och sluta nojja mig så mycket. Enda få symtomen jag hade väldigt tidigt var ömma bröst, kissade oftare och trött, det varade kanske i en vecka ungefär... Håller tummen för er som mår sämre att det börjar vända snart.
  20. 10
    Ja men då kanske jag ska vara glad över att jag mår precis som innan jag blev gravid och sluta nojja mig så mycket. Enda få symtomen jag hade väldigt tidigt var ömma bröst, kissade oftare och trött, det varade kanske i en vecka ungefär... Håller tummen för er som mår sämre att det börjar vända snart.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar