Godmorgon var jag på väg att säga
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Godmorgon var jag på väg att säga

    redan för en och en halv timme sedan, men i stället blev jag vrålarg på S, och sedan var inte morgonen så god längre.
    Ännu en relativt lugn dag i sikte, då allt jobb som blir gjort känns som bonus. Klockan fyra ska jag gå på en fysikföreläsning och halv sex har jag ett fysikförhör.
    Vädret ser hyggligt ut.
  2. 1
    Godmorgon var jag på väg att säga redan för en och en halv timme sedan, men i stället blev jag vrålarg på S, och sedan var inte morgonen så god längre.
    Ännu en relativt lugn dag i sikte, då allt jobb som blir gjort känns som bonus. Klockan fyra ska jag gå på en fysikföreläsning och halv sex har jag ett fysikförhör.
    Vädret ser hyggligt ut.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Trist med arg på morgonen. Hela dagen blir som förstörd.

    Helt ok väder här. Funderar om jag ska orka gräva ner mina hallonbuskar eller kanske baka semlor men känner mig inte helt kurant. Sonen vill gärna att jag kör till skolan och lämnar hans hörlurar.
  4. 2
    Trist med arg på morgonen. Hela dagen blir som förstörd.

    Helt ok väder här. Funderar om jag ska orka gräva ner mina hallonbuskar eller kanske baka semlor men känner mig inte helt kurant. Sonen vill gärna att jag kör till skolan och lämnar hans hörlurar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar