passerar Töreboda nu
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    passerar Töreboda nu

    Riktigt riktigt trött o hur mycket jag än försöker kan jag inte sova på tåget. Plingande ringande o pratande. Visst fanns det tysta kupeer förut ? Lika bra att dricka kaffe o börja jobba inser jag. Det blir en lång dag när man går upp kl 5.
  2. 1
    passerar Töreboda nu Riktigt riktigt trött o hur mycket jag än försöker kan jag inte sova på tåget. Plingande ringande o pratande. Visst fanns det tysta kupeer förut ? Lika bra att dricka kaffe o börja jobba inser jag. Det blir en lång dag när man går upp kl 5.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Ja, det blir lång dag. Har själv börjat gå upp kl 5 för att slippa trängselavgiften på morgonen.
  4. 2
    Ja, det blir lång dag. Har själv börjat gå upp kl 5 för att slippa trängselavgiften på morgonen.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Jag har annars en luxperiod i livet och jag och barnen sover till halv åtta på vardagarna 9 ggr av 10. Älskar det !
  6. 3
    Jag har annars en luxperiod i livet och jag och barnen sover till halv åtta på vardagarna 9 ggr av 10. Älskar det !
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Åh, såg du kontaktledningsbyte. De är nu mellan Moholm och Älgarås, Töreboda ligger där ju
  8. 4
    Åh, såg du kontaktledningsbyte. De är nu mellan Moholm och Älgarås, Töreboda ligger där ju
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Sjutton missade den. Kollar på vägen hem.
  10. 5
    Sjutton missade den. Kollar på vägen hem.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Det finns tysta vagnar på vissa resor. Men om jag har förstått det hela rätt så är det visst inte så tyst i dem heller.
  12. 6
    Det finns tysta vagnar på vissa resor. Men om jag har förstått det hela rätt så är det visst inte så tyst i dem heller.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Brukar väl vara av typen "ljudlös signal när telefonen ringer, men samtal på vanlig ljudnivå i alla fall"...
  14. 7
    Brukar väl vara av typen "ljudlös signal när telefonen ringer, men samtal på vanlig ljudnivå i alla fall"...
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Jag vet inte om det finns specifika krav eller om de utgår från sunt förnuft.
  16. 8
    Jag vet inte om det finns specifika krav eller om de utgår från sunt förnuft.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar