Onsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Onsdag,

    var är ni, vad gör ni ?
  2. 1
    Onsdag, var är ni, vad gör ni ?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Sitter här och försöker bestämma i vilken ände jag ska börja. Mycket att stöka med.
  4. 2
    Sitter här och försöker bestämma i vilken ände jag ska börja. Mycket att stöka med.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Jag är hemma och försöker ta itu med jobbgrejor. Har lite svàrt att koncentrera mig idag sà det blir mànga koppar té.
    Lillebror hade bara 2 timmars lektioner och är väldigt snörvlig. Har inte hört ett knyst fràn honom sen ett par timmar sà han har nog gàtt och lagt sig.
    Det är gràtt och regnigt.
    Har diskuterat per mail med mamma som kommer pà blixtvisit i Paris till helgen sà jag fàr nog ta mig in till storstan om Jag vill träffa henne. Pà màndag morgon àker hon 2 veckor till Vietnam/Kambodja med ett gäng hurtiga pensionärer och hade plötsligt fàtt resfeber. Det var ett tag sen hon var ivâg pà làngväga äventyr.
    Inget nytt härifràn annars. Hoppas att allt âr bra med dig!
  6. 3
    Jag är hemma och försöker ta itu med jobbgrejor. Har lite svàrt att koncentrera mig idag sà det blir mànga koppar té.
    Lillebror hade bara 2 timmars lektioner och är väldigt snörvlig. Har inte hört ett knyst fràn honom sen ett par timmar sà han har nog gàtt och lagt sig.
    Det är gràtt och regnigt.
    Har diskuterat per mail med mamma som kommer pà blixtvisit i Paris till helgen sà jag fàr nog ta mig in till storstan om Jag vill träffa henne. Pà màndag morgon àker hon 2 veckor till Vietnam/Kambodja med ett gäng hurtiga pensionärer och hade plötsligt fàtt resfeber. Det var ett tag sen hon var ivâg pà làngväga äventyr.
    Inget nytt härifràn annars. Hoppas att allt âr bra med dig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar