Som vi har undrat
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1



  2. 1
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Aj

    Hur man gör för att tillfoga sig själv den skadan kan man ju undra men det verkar logiskt att den lättare kan inträffa om kvinnan sitter ovanpå, kanske särskilt om hon är relativt tung så att han inte kan hindra henne om det skulle börja bli för stora påfrestningar.

    Hmm, du lägger märke till artikeln med rubriken "farligaste ... för din..."?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Aj Hur man gör för att tillfoga sig själv den skadan kan man ju undra men det verkar logiskt att den lättare kan inträffa om kvinnan sitter ovanpå, kanske särskilt om hon är relativt tung så att han inte kan hindra henne om det skulle börja bli för stora påfrestningar.

    Hmm, du lägger märke till artikeln med rubriken "farligaste ... för din..."?
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    "Ett knäckande ljud"??....eeeeewwwwwww!!!!
  6. 3
    "Ett knäckande ljud"??....eeeeewwwwwww!!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Hu! Jag vet faktiskt en som fått operera en skada pga detta och det var enligt honom inte det minsta skönt. Och nej, det är inte hon som skrivit brevet som var inblandad
  8. 4
    Hu! Jag vet faktiskt en som fått operera en skada pga detta och det var enligt honom inte det minsta skönt. Och nej, det är inte hon som skrivit brevet som var inblandad
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Ja jag såg nåt sånt..

    hända i Greys Anatomy, tydligen skulle man söka hjälp snarast möjligt.

    Tur att jag har lagt ner allt det där med sex så mig lär det aldrig hända.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Ja jag såg nåt sånt.. hända i Greys Anatomy, tydligen skulle man söka hjälp snarast möjligt.

    Tur att jag har lagt ner allt det där med sex så mig lär det aldrig hända.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Tyvärr är sannolikheten rätt liten att jag skall råka ut för något sådant.
  12. 6
    Tyvärr är sannolikheten rätt liten att jag skall råka ut för något sådant.
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7
    Ja, det är därför jag har införskaffat en 1.47 cm lång och 31 år yngre fru, som lätt kan sitta ovanpå, och då lättare stimulera sina Skenes körtlar (det kommer väl att ta 30 år innan folk tar till sig att det är en prostata) till fontänorgasm. När hon och Ormen håller på gör jag något intressantare, t ex läser en tidskrift, nu senast Scientific American om neanderthalare. Rekommenderas! Den är dessutom inplastad så att det är ger ett visst skydd mot dessa hemska fontänorgasmer utan att bli förstörd.
    Visst är detta farligt för ungpittar som ligger som klistrade längs magen, medan gubbpittar, typ min, är mer svajiga och som gjorda för dylika aktiviteter. Kan jag intyga. Min vältränade fru är i alla fall hur nöjd som helst. Vi passar perfekt ihop, säger hon.
  14. 7
    Ja, det är därför jag har införskaffat en 1.47 cm lång och 31 år yngre fru, som lätt kan sitta ovanpå, och då lättare stimulera sina Skenes körtlar (det kommer väl att ta 30 år innan folk tar till sig att det är en prostata) till fontänorgasm. När hon och Ormen håller på gör jag något intressantare, t ex läser en tidskrift, nu senast Scientific American om neanderthalare. Rekommenderas! Den är dessutom inplastad så att det är ger ett visst skydd mot dessa hemska fontänorgasmer utan att bli förstörd.
    Visst är detta farligt för ungpittar som ligger som klistrade längs magen, medan gubbpittar, typ min, är mer svajiga och som gjorda för dylika aktiviteter. Kan jag intyga. Min vältränade fru är i alla fall hur nöjd som helst. Vi passar perfekt ihop, säger hon.
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Vad skönt att hon gillar att du läser tidskrifter när ni idkar umgänge. Själv hade jag eventuellt tolkat det som ett ointresse
  16. 8
    Vad skönt att hon gillar att du läser tidskrifter när ni idkar umgänge. Själv hade jag eventuellt tolkat det som ett ointresse
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #9
    Efter att ha läst den vetenskapliga artikeln som det hänvisas till, så har jag funderat på om knäcket sker när damen sitter från eller mot den stackars knäckta mannen - det framgår inte av artikeln. Och kommit fram till att det mestadels borde ske när damen sitter från mannens huvud räknat. Det är nog då det knäcks.
  18. 9
    Efter att ha läst den vetenskapliga artikeln som det hänvisas till, så har jag funderat på om knäcket sker när damen sitter från eller mot den stackars knäckta mannen - det framgår inte av artikeln. Och kommit fram till att det mestadels borde ske när damen sitter från mannens huvud räknat. Det är nog då det knäcks.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar