Förlängt studiebidrag o flerbarnstillägg
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Förlängt studiebidrag o flerbarnstillägg

    Visst är det så att man kan söka det hos försäkringskassan om ett barn ska studera ett extra år på heltid gymnasienivå och barnet inte fyllt 20 år.
    Någon som gjort det eller vet
    Står i kö dit nu men det är kö....
  2. 1
    Förlängt studiebidrag o flerbarnstillägg Visst är det så att man kan söka det hos försäkringskassan om ett barn ska studera ett extra år på heltid gymnasienivå och barnet inte fyllt 20 år.
    Någon som gjort det eller vet
    Står i kö dit nu men det är kö....
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    nähä står inte i kö och att jag inte kommer fram kan enkelt förklaras med att de inte öppnat ännu o bara har självbetjäning...
  4. 2
    nähä står inte i kö och att jag inte kommer fram kan enkelt förklaras med att de inte öppnat ännu o bara har självbetjäning...
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    och kan säga att svaren är aningen otydliga!
  6. 3
    och kan säga att svaren är aningen otydliga!
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Vi fick en blankett hem om detta i samband med att dottern fick studiebidrag så det kan man. Mer än så vet jag inte då hon är skriven hos sin far.
    Ha det gott!
  8. 4
    Vi fick en blankett hem om detta i samband med att dottern fick studiebidrag så det kan man. Mer än så vet jag inte då hon är skriven hos sin far.
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    man kan få det om man läser ett år till på gymnasiet, men då verkar man missa flerbarnstillägget under sommaren , vilket väl inte är så blodigt mycket pengar. Men, då missar han barnpensionen också under sommaren och då blev det aningen mer pengar :/
  10. 5
    man kan få det om man läser ett år till på gymnasiet, men då verkar man missa flerbarnstillägget under sommaren , vilket väl inte är så blodigt mycket pengar. Men, då missar han barnpensionen också under sommaren och då blev det aningen mer pengar :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar