10 år sedan lilla Erika föddes!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    10 år sedan lilla Erika föddes!

    Hej lördag!

    Vi har sjungit för födelsedagsbarnet som vanligtvis är en sjusovare som vanligtvis sällan vaknar före elva under helgdagar. Idag steg hon upp halv tio och skällde på mig när jag frågade varför hon såg ut att vilja stiga upp och inte lägga sig igen för att invänta familjen sångfågel. Jaja, nu har vi sjungit och kusin L ringer just nu från Sverige.
    "Klaga ej över mörkret. Dra ut huvudet ur röven istället."

    /Mark Levengood
  2. 1
    10 år sedan lilla Erika föddes! Hej lördag!

    Vi har sjungit för födelsedagsbarnet som vanligtvis är en sjusovare som vanligtvis sällan vaknar före elva under helgdagar. Idag steg hon upp halv tio och skällde på mig när jag frågade varför hon såg ut att vilja stiga upp och inte lägga sig igen för att invänta familjen sångfågel. Jaja, nu har vi sjungit och kusin L ringer just nu från Sverige.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Härligt att fylla 10, det är klart att man inte kan ligga kvar i sängen då !

    Här blåser det och haglar, och jag är på väg till dagens elev. Gubben övervakar prov och i eftermiddag ska ha på studiebesök med eleverna på en ingenjörsskola. S är hos en kompis, så F och jag lär få roa oss själva en del - vilket snarast är rätt trevligt !
  4. 2
    Härligt att fylla 10, det är klart att man inte kan ligga kvar i sängen då !

    Här blåser det och haglar, och jag är på väg till dagens elev. Gubben övervakar prov och i eftermiddag ska ha på studiebesök med eleverna på en ingenjörsskola. S är hos en kompis, så F och jag lär få roa oss själva en del - vilket snarast är rätt trevligt !
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Grattis Erika! 10 år är en milstolpe. Min bebis blir också 10 om två månader
  6. 3
    Grattis Erika! 10 år är en milstolpe. Min bebis blir också 10 om två månader
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Grattis! Hoppas ni fick en bra dag.
  8. 4
    Grattis! Hoppas ni fick en bra dag.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Helt otroligt! Jag kommer ihàg när hon satt pà vàr gräsmatta och tuggade löv.
    Grattis till stora flickan!
  10. 5
    Helt otroligt! Jag kommer ihàg när hon satt pà vàr gräsmatta och tuggade löv.
    Grattis till stora flickan!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar