Aff's app till iphone 6?
Ordet är fritt
  1. Pyssling
    #1

    Aff's app till iphone 6?

    Jag har bytt telefon till en iPhone 6 idag, hade en 4 innan. Jag säkerhetskopierade gamla telefonen till iCloud och installerade säkerhetskopian i nya telefonen. Alla appar installerades i nya telefonen utom Aff-appen.Då försökte jag hitta appen på App-Store för att installera den därifrån, men den verkar inte finnas där heller?
    Jag har sökt på både AFF och på Allt för föräldrar i App-store men ingen app hittas. Skumt.
    På min 4 funkar appen helt som vanligt.

    Någon som vet hur man gör/var man hittar AFF-appen i App-Store? Heter den något annat eller vad?

    Och ja, jag vill ha appen, trots att den är lite så där, tycker den är rätt smidig om man bara vill läsa igenom inläggen som skrivits lite snabbt
  2. 1
    Aff's app till iphone 6? Jag har bytt telefon till en iPhone 6 idag, hade en 4 innan. Jag säkerhetskopierade gamla telefonen till iCloud och installerade säkerhetskopian i nya telefonen. Alla appar installerades i nya telefonen utom Aff-appen.Då försökte jag hitta appen på App-Store för att installera den därifrån, men den verkar inte finnas där heller?
    Jag har sökt på både AFF och på Allt för föräldrar i App-store men ingen app hittas. Skumt.
    På min 4 funkar appen helt som vanligt.

    Någon som vet hur man gör/var man hittar AFF-appen i App-Store? Heter den något annat eller vad?

    Och ja, jag vill ha appen, trots att den är lite så där, tycker den är rätt smidig om man bara vill läsa igenom inläggen som skrivits lite snabbt
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Jag har den! AFF forum heter den. Fast den fungerar så där för det går bara att svara längst ner i tråden och inte på ett enskilt inlägg, men jag har för mig att det var så även på femman.
    Ha det gott!
  4. 2
    Jag har den! AFF forum heter den. Fast den fungerar så där för det går bara att svara längst ner i tråden och inte på ett enskilt inlägg, men jag har för mig att det var så även på femman.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Hittar inte heller...Hade en 5:a tidigare och då var det inga bekymmer men 6:an lyckades inte föra över just den appen och när jag söker så finns den ej.
  6. 3
    Hittar inte heller...Hade en 5:a tidigare och då var det inga bekymmer men 6:an lyckades inte föra över just den appen och när jag söker så finns den ej.
  7. Pyssling
    #4
    Ja, appen funkar ju lite sådär när man vill svara på inlägg, men för att bara läsa igenom det som skrivits funkar det ju, tycker jag
  8. 4
    Ja, appen funkar ju lite sådär när man vill svara på inlägg, men för att bara läsa igenom det som skrivits funkar det ju, tycker jag
  9. Pyssling
    #5
    Så konstigt! Den verkar ju inte finnas i App Store alls, om det inte är så att de bytt namn på den, men eftersom den inte fördes över så kanske det helt enkelt är så att den inte finns längre?
    Skulle vara intressant att veta om den finns för android-telefoner fortfarande, men vi har ingen sådan, så kan inte kolla.
  10. 5
    Så konstigt! Den verkar ju inte finnas i App Store alls, om det inte är så att de bytt namn på den, men eftersom den inte fördes över så kanske det helt enkelt är så att den inte finns längre?
    Skulle vara intressant att veta om den finns för android-telefoner fortfarande, men vi har ingen sådan, så kan inte kolla.
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Konstigt om den inte finns att hämta hem. Tur att jag skaffat den tidigare då för jag orkar aldrig starta datorn nuförtiden. Skriver i appen nu.
    Ha det gott!
  12. 6
    Konstigt om den inte finns att hämta hem. Tur att jag skaffat den tidigare då för jag orkar aldrig starta datorn nuförtiden. Skriver i appen nu.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar