Start Paleoutmaningen
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Start Paleoutmaningen

    1 februari betyder alltså startdatum för Paleoutmaningen som kommer att pågå till den 3 mars. Det är strikt Paleo som gäller och jag ska följa ett upplägg som Magnus och Jenny som har bloggen Under vårt tak har satt ihop. Kommer plocka in en del andra recept också och så länge man håller sig till råvaruguiden är det ok. Inget bakande är tillåtet förutom ett Nötbröd som jag har gjort och ska ha till mellis. Ingen alkohol och kanske det svåraste av allt, ingen mjölk o kaffet! Mandelmjölk är tillåtet men jag tänker nog passa på att sluta med mjölken och dricka mer te istället. Tänkte rapportera här inne på söndagar om det är någon som är intresserad av att följa mina 30 dagar.
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Start Paleoutmaningen 1 februari betyder alltså startdatum för Paleoutmaningen som kommer att pågå till den 3 mars. Det är strikt Paleo som gäller och jag ska följa ett upplägg som Magnus och Jenny som har bloggen Under vårt tak har satt ihop. Kommer plocka in en del andra recept också och så länge man håller sig till råvaruguiden är det ok. Inget bakande är tillåtet förutom ett Nötbröd som jag har gjort och ska ha till mellis. Ingen alkohol och kanske det svåraste av allt, ingen mjölk o kaffet! Mandelmjölk är tillåtet men jag tänker nog passa på att sluta med mjölken och dricka mer te istället. Tänkte rapportera här inne på söndagar om det är någon som är intresserad av att följa mina 30 dagar.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Lycka till, och självklart vill jag läsa dina rapporter
  4. 2
    Lycka till, och självklart vill jag läsa dina rapporter
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Lycka till! Alltid kul att få läsa hur det går
  6. 3
    Lycka till! Alltid kul att få läsa hur det går
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Låter väldigt intressant och jag följer gärna dina rapporter! Lycka till! Lite nyfiken på vad du hoppas få för resultat av utmaningen?
  8. 4
    Låter väldigt intressant och jag följer gärna dina rapporter! Lycka till! Lite nyfiken på vad du hoppas få för resultat av utmaningen?
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Jag hoppas framförallt få bukt med min kassa mage. Kommer efter utmaningens slut plocka in först mjölkprodukter, sedan gluten och sist socker för att se vad som orsakar mina problem. Sedan hoppas jag självklart på 2-3 minuskilon men de ser jag mest som bonus. Är i första hand nyfiken på hur kroppen kommer att reagera och hur jag kommer att må.
  10. 5
    Jag hoppas framförallt få bukt med min kassa mage. Kommer efter utmaningens slut plocka in först mjölkprodukter, sedan gluten och sist socker för att se vad som orsakar mina problem. Sedan hoppas jag självklart på 2-3 minuskilon men de ser jag mest som bonus. Är i första hand nyfiken på hur kroppen kommer att reagera och hur jag kommer att må.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Låter som en bra plan. Hoppas verkligen magen kommer må bättre!
  12. 6
    Låter som en bra plan. Hoppas verkligen magen kommer må bättre!
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Lycka till! Hoppas verkligen du kommer i balans med magen och maten.
  14. 7
    Lycka till! Hoppas verkligen du kommer i balans med magen och maten.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar