byta till IVF tråden?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    byta till IVF tråden?

    Sissa, Emmet o fruC Svensson och kanske några andra från 'försökt över12 månader'! Ska vi ta o byta till IVF tråden? Samma anledning som vi bytte till 'över 12 mån' tråden för ett drygt år sedan, de som är nya försökare o vill prata om ÄL o BIM-listor blir nog bara deprimerade av våra inlägg o vi blir såklart glada men oxå lite stressade av plus som händer första månaderna någon försöker. Kram ❤
  2. 1
    byta till IVF tråden? Sissa, Emmet o fruC Svensson och kanske några andra från 'försökt över12 månader'! Ska vi ta o byta till IVF tråden? Samma anledning som vi bytte till 'över 12 mån' tråden för ett drygt år sedan, de som är nya försökare o vill prata om ÄL o BIM-listor blir nog bara deprimerade av våra inlägg o vi blir såklart glada men oxå lite stressade av plus som händer första månaderna någon försöker. Kram ❤
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Håller med dig xoxox, jag har också tänkt tanken. Känns som att vi hör hemma på en annan planet, som försökt så länge. Nu gör vi slag i saken - och så skulle det vara roligt med lite nytt folk. Ingen som vill joina oss trevliga ivf-are?!
  4. 2
    Håller med dig xoxox, jag har också tänkt tanken. Känns som att vi hör hemma på en annan planet, som försökt så länge. Nu gör vi slag i saken - och så skulle det vara roligt med lite nytt folk. Ingen som vill joina oss trevliga ivf-are?!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Håller tummarna och önskar er lycka till oavsett vilken tråd ni håller till i <3 Hoppas ni snart får era efterlängtade + <3
  6. 3
    Håller tummarna och önskar er lycka till oavsett vilken tråd ni håller till i <3 Hoppas ni snart får era efterlängtade + <3
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Absolut, visst kan vi byta!
    Jag menar - nu har jag snart hållt på med den här bli-med-barn-resan i 22 månader och kör igång mitt tredje återföringsförsök ikväll (ska göra ET i stimulerad cykel den här gången som sagt). Så det där andra känns extremt avlägset. Nu lever ju vi IVF-livet...
  8. 4
    Absolut, visst kan vi byta!
    Jag menar - nu har jag snart hållt på med den här bli-med-barn-resan i 22 månader och kör igång mitt tredje återföringsförsök ikväll (ska göra ET i stimulerad cykel den här gången som sagt). Så det där andra känns extremt avlägset. Nu lever ju vi IVF-livet...
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Tack fru Ragge! Hur går det för dig då? Skönt att du slapp den här karusellen vi hamnade i. Jag ska som sagt bli ruvare för tredje gången, IVF livet är väldigt jobbigt.
  10. 5
    Tack fru Ragge! Hur går det för dig då? Skönt att du slapp den här karusellen vi hamnade i. Jag ska som sagt bli ruvare för tredje gången, IVF livet är väldigt jobbigt.
  11. Medlem sedan
    Sep 2014
    #6
    Absolut! Jag är ju inte där ÄN, men vi ska ju hamna även i den karusellen. Ses där!
  12. 6
    Absolut! Jag är ju inte där ÄN, men vi ska ju hamna även i den karusellen. Ses där!
  13. Medlem sedan
    May 2014
    #7
    Någon info om när ni kör igång? Själv väntar jag nu på mitt tredje återföringsförsök. Borde bli inom 2 v. Lever som vanligt under tiden, igår bokade jag och sambon en resa
  14. 7
    Någon info om när ni kör igång? Själv väntar jag nu på mitt tredje återföringsförsök. Borde bli inom 2 v. Lever som vanligt under tiden, igår bokade jag och sambon en resa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar