En liten app...
Träning
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    En liten app...

    ... tänk vad den kan göra för motivationen!
    Har satt ett mål på 50 pass till sista april... och har redan färglagt 22 av de små rutorna...

    Olika färger för olika typer av pass/aktiviteter...

    Man är lättlurad ;-)

    Hur många pass i veckan kör ni och vad kör ni?
  2. 1
    En liten app... ... tänk vad den kan göra för motivationen!
    Har satt ett mål på 50 pass till sista april... och har redan färglagt 22 av de små rutorna...

    Olika färger för olika typer av pass/aktiviteter...

    Man är lättlurad ;-)

    Hur många pass i veckan kör ni och vad kör ni?
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Jag är lat just nu och försöker träna tre ggr i veckan, men har svårt att få ihop det. Den här veckan hår det åt skogen, men det må vara hänt...

    Har inte tränat alls ännu, men håller just nu på att ladda för att komma iväg.
    Ha det gott!
  4. 2
    Jag är lat just nu och försöker träna tre ggr i veckan, men har svårt att få ihop det. Den här veckan hår det åt skogen, men det må vara hänt...

    Har inte tränat alls ännu, men håller just nu på att ladda för att komma iväg.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag tränar oftast 6 dagar i veckan. Det blir mycket styrka på gymet, ibland med ett gruppträningspass efteråt, och ett par joggingturer. När det gäller pass kör jag oftast Body Balance för ryggen, och Body Combat för det är så himla roligt!
  6. 3
    Jag tränar oftast 6 dagar i veckan. Det blir mycket styrka på gymet, ibland med ett gruppträningspass efteråt, och ett par joggingturer. När det gäller pass kör jag oftast Body Balance för ryggen, och Body Combat för det är så himla roligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar