Avslöja för chefen
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Anonym
    #1

    Avslöja för chefen

    Jag behöver lite råd och tips.
    Är gravid i vecka 7 med barn nr 2 och denna graviditet mår jag fruktansvärt illa och är såååå trött. Nu har jag varit hemma från jobbet sen i måndags och när jag pratar med chefen så funderar hon på vad de kan vara, om de är för stressigt.... Jag har bara fått i mig yoghurt och proviva, de är de enda som får stanna kvar i magen.
    Jag ljuger och säger att jag inte vet riktigt vad de kan vara.
    Kruxet är att hon lovat mig en fast tjänst från mars men vi har inte skrivit på några papper. Och därför vill jag inte säga sanningen. Tänk om hon ger tjänsten till någon annan! Det är mitt första fasta jobb någonsin och vill inte förlora den chansen! Hur skulle ni ha gjort? Vill inte ljuga mer men samtidigt inte bli utan jobb för att vi väntar ett syskon!
  2. 1
    Avslöja för chefen Jag behöver lite råd och tips.
    Är gravid i vecka 7 med barn nr 2 och denna graviditet mår jag fruktansvärt illa och är såååå trött. Nu har jag varit hemma från jobbet sen i måndags och när jag pratar med chefen så funderar hon på vad de kan vara, om de är för stressigt.... Jag har bara fått i mig yoghurt och proviva, de är de enda som får stanna kvar i magen.
    Jag ljuger och säger att jag inte vet riktigt vad de kan vara.
    Kruxet är att hon lovat mig en fast tjänst från mars men vi har inte skrivit på några papper. Och därför vill jag inte säga sanningen. Tänk om hon ger tjänsten till någon annan! Det är mitt första fasta jobb någonsin och vill inte förlora den chansen! Hur skulle ni ha gjort? Vill inte ljuga mer men samtidigt inte bli utan jobb för att vi väntar ett syskon!
  3. Anonym
    #2
    Jag hade inte sagt ngt förrän pappren var skrivna, tänk smart!
  4. 2
    Jag hade inte sagt ngt förrän pappren var skrivna, tänk smart!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar