Lägsta vikten på 14 år!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Lägsta vikten på 14 år!

    Jag fortsätter ju med mitt tränande (3-4 gånger i veckan) och mitt ätande (rejäl havregrynsgrötsfrukost - MED socker på..., lättare, men lagad lunch och så något enkelt på kvällen, fika när det bjuds på fredagarna, chips och godis på helgerna...) och nu har jag nått under 59 kg. Vågen visade 58,7 i morse och jag var tvungen att flytta runt den ett par gånger på badrumsgolvet innan jag vågade tro att den inte bara stod snett

    Helt plötsligt känns de där 57-58 kilona som varit min önskevikt sedan evigheter riktigt realistiskt! Det är ingen tvekan om att det faktiskt är styrketräningen som gjort den stora skillnaden för mig - det är säkert inte så för alla, men det är när jag började med cirkelgym och cirkelfys som det verkligen tog fart...
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Lägsta vikten på 14 år! Jag fortsätter ju med mitt tränande (3-4 gånger i veckan) och mitt ätande (rejäl havregrynsgrötsfrukost - MED socker på..., lättare, men lagad lunch och så något enkelt på kvällen, fika när det bjuds på fredagarna, chips och godis på helgerna...) och nu har jag nått under 59 kg. Vågen visade 58,7 i morse och jag var tvungen att flytta runt den ett par gånger på badrumsgolvet innan jag vågade tro att den inte bara stod snett

    Helt plötsligt känns de där 57-58 kilona som varit min önskevikt sedan evigheter riktigt realistiskt! Det är ingen tvekan om att det faktiskt är styrketräningen som gjort den stora skillnaden för mig - det är säkert inte så för alla, men det är när jag började med cirkelgym och cirkelfys som det verkligen tog fart...
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Kul! Grattis och bra jobbat.
  4. 2
    Kul! Grattis och bra jobbat.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Grattis! Jättekul att höra. Styrketräning äger!
  6. 3
    Grattis! Jättekul att höra. Styrketräning äger!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Bra jobbat och stort grattis
  8. 4
    Bra jobbat och stort grattis
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    57,7 igår kväll! Jag tror bara KNAPPT att det är sant
  10. 5
    57,7 igår kväll! Jag tror bara KNAPPT att det är sant
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Bra jobbat och grattis
  12. 6
    Bra jobbat och grattis
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar