Godast buljong?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Godast buljong?

    En buljongfråga från mig då... Om man ska köpa buljong - vilken är bäst/godast? Just nu har jag Kung Markattas men det kanske finns bättre och godare och smakrikare sorter? Använder ni bujong eller kanske bara fond? Tips på goda smakrika kraftiga buljonger önskas! Och japp - jag vet att jag kan koka egen hemmagjord buljong (säkert det bästa alternativet), men denna gången är det köpebuljong jag vill ha tips på...
  2. 1
    Godast buljong? En buljongfråga från mig då... Om man ska köpa buljong - vilken är bäst/godast? Just nu har jag Kung Markattas men det kanske finns bättre och godare och smakrikare sorter? Använder ni bujong eller kanske bara fond? Tips på goda smakrika kraftiga buljonger önskas! Och japp - jag vet att jag kan koka egen hemmagjord buljong (säkert det bästa alternativet), men denna gången är det köpebuljong jag vill ha tips på...
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Bong kycklingbuljong tycker jag är god och Knorr mörk oxbuljong är mustig och lite mer smak på Men godast är Knorr vitlök och persilja
  4. 2
    Bong kycklingbuljong tycker jag är god och Knorr mörk oxbuljong är mustig och lite mer smak på Men godast är Knorr vitlök och persilja
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Jag kör med fond på flaska. Blir godast tycker jag.
    Grönsaks-, kalv-, kyckling- och kantarellfond har jag hemma just nu. Hummerfonden (används till fiskrätter) tog nyss slut.
  6. 3
    Jag kör med fond på flaska. Blir godast tycker jag.
    Grönsaks-, kalv-, kyckling- och kantarellfond har jag hemma just nu. Hummerfonden (används till fiskrätter) tog nyss slut.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar