Napoleonhattar, även på ordet är fritt
Mat & dryck
  1. Rosensiri
    #1

    Napoleonhattar, även på ordet är fritt

    Jag postade även frågan på ordet är fritt, men kanske det finns några här som inte är där, så jag frågar här också .

    Finns det någon snäll person som råkar ha receptet på Napoleonhattar med chokladsmak. Inte chokladdoppade vanliga ljusa, utan det ska vara chokladsmak på mördegen, (misstänker att det var kakao i dem som bjöds, när jag fick äran att smaka).

    Tack på förhand
    /Rosensiri
  2. 1
    Napoleonhattar, även på ordet är fritt Jag postade även frågan på ordet är fritt, men kanske det finns några här som inte är där, så jag frågar här också .

    Finns det någon snäll person som råkar ha receptet på Napoleonhattar med chokladsmak. Inte chokladdoppade vanliga ljusa, utan det ska vara chokladsmak på mördegen, (misstänker att det var kakao i dem som bjöds, när jag fick äran att smaka).

    Tack på förhand
    /Rosensiri
  3. Rosensiri
    #2
    Nja, de blev inte så bra . Testar lite annorlunda, nästa gång... Hoppas de blir bättre då.
  4. 2
    Nja, de blev inte så bra . Testar lite annorlunda, nästa gång... Hoppas de blir bättre då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar