Tisdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tisdag,

    vaknade idag klockan tre, och vet inte om jag sovit sedan dess, möjligen slumrat litegrann. Behöver energi.
    Tre matteförhör och ett fysikförhör på programmet idag. Och tänk om solen visade sig mer än tre minuter i taget, och vi slapp åska, regn och hagel en hel dag ?...
  2. 1
    Tisdag, vaknade idag klockan tre, och vet inte om jag sovit sedan dess, möjligen slumrat litegrann. Behöver energi.
    Tre matteförhör och ett fysikförhör på programmet idag. Och tänk om solen visade sig mer än tre minuter i taget, och vi slapp åska, regn och hagel en hel dag ?...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Usch så jobbigt med så lite sömn...hoppas dagen blir ok trots allt. Ja, vädret är trist nu, längtar så till våren! Hittade krokus och snödroppar i trädgården, gömda under ogräs som jag inte ids ta bort ännu.
    Ska idag närvara vid ett "equipe educative" för en 12-årig tjej vars familj jag har att göra med. Frågan är SEGPA eller ej.
    Annars stor veckohandling på programmet, efter jobbet. Vardagen är tillbaka!
  4. 2
    Usch så jobbigt med så lite sömn...hoppas dagen blir ok trots allt. Ja, vädret är trist nu, längtar så till våren! Hittade krokus och snödroppar i trädgården, gömda under ogräs som jag inte ids ta bort ännu.
    Ska idag närvara vid ett "equipe educative" för en 12-årig tjej vars familj jag har att göra med. Frågan är SEGPA eller ej.
    Annars stor veckohandling på programmet, efter jobbet. Vardagen är tillbaka!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar