Onsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Onsdag,

    och om solen faktiskt visade sig igår, när jag hade som mest jobb, är det idag grått och regnigt. 11-åringen och hennes klass ska se "Singing in the rain", passar utmärkt....
    Ska dricka dagens först kopp te, betygsätta gårdagens elever, och förbereda inför eftermiddagens tre privatlektioner. Är jag hemma vid halv åtta får jag vara glad.
  2. 1
    Onsdag, och om solen faktiskt visade sig igår, när jag hade som mest jobb, är det idag grått och regnigt. 11-åringen och hennes klass ska se "Singing in the rain", passar utmärkt....
    Ska dricka dagens först kopp te, betygsätta gårdagens elever, och förbereda inför eftermiddagens tre privatlektioner. Är jag hemma vid halv åtta får jag vara glad.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Här det väldigt segt, det känns som om jag aldrig kommer att bli kvitt viruset. Som tur är det fortfarande lov och vi kan sova pà morgonen.
    Lillebror är sà vansinningt uttràkad att jag skäms men jag inte tid eller ork att hitta pà nàgonting med honom. Har lovat utflykt och bio pà lördag.
  4. 2
    Här det väldigt segt, det känns som om jag aldrig kommer att bli kvitt viruset. Som tur är det fortfarande lov och vi kan sova pà morgonen.
    Lillebror är sà vansinningt uttràkad att jag skäms men jag inte tid eller ork att hitta pà nàgonting med honom. Har lovat utflykt och bio pà lördag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Här skiner faktiskt solen och har varit på en utomordentlig skrivardag med tre tjejer i åk4 (em var en av dem). De var alla nöjda.
  6. 3
    Här skiner faktiskt solen och har varit på en utomordentlig skrivardag med tre tjejer i åk4 (em var en av dem). De var alla nöjda.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar