Inskrivningen igår
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Inskrivningen igår

    Inskrivning på VV's lokal igår, vikten var då 81,8. Vikten hemma idag före frukost var 80,6. Jag kommer ju väga mig hemma varje fredag som jag brukar och väga mig på VV's lokal 1g/månad.

    Så nu är det bara att läsa in sig på det nya från VV, kolla recept och laga en del mat att lägga i matlådor i frysen
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Inskrivningen igår Inskrivning på VV's lokal igår, vikten var då 81,8. Vikten hemma idag före frukost var 80,6. Jag kommer ju väga mig hemma varje fredag som jag brukar och väga mig på VV's lokal 1g/månad.

    Så nu är det bara att läsa in sig på det nya från VV, kolla recept och laga en del mat att lägga i matlådor i frysen
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Lycka till!
  4. 2
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Tack
  6. 3
    Tack
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Kör hårt! Har du satt någon målvikt?
  8. 4
    Kör hårt! Har du satt någon målvikt?
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Nej inte enligt VV, det gör man tydligen på träff nr 2 och den blir på skärtorsdagen.
    Men för mig själv så vet jag ju att jag vill nå normalt BMI, alltså att väga max 62,2 kg. Och gärna ha lite marginal så att väga runt 60 känns rimligt.
  10. 5
    Nej inte enligt VV, det gör man tydligen på träff nr 2 och den blir på skärtorsdagen.
    Men för mig själv så vet jag ju att jag vill nå normalt BMI, alltså att väga max 62,2 kg. Och gärna ha lite marginal så att väga runt 60 känns rimligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar