Vinkar fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Vinkar fredag,

    väntar på dagens första elev (hon som vill bli lärare), sedan ett fysikförhör (som borde innehålla kemi också, men det har jag lyckats glömma bort, och det är för sent att göra något åt den saken nu) och till sist en matteelev. Döttrarna ska visa skolan för eventuellt nya elever i eftermiddag/kväll och jag vet inte när de ska hämtas hem. Fick skrapa bilen i morse, vilket betyder att det inte är molnigt !
  2. 1
    Vinkar fredag, väntar på dagens första elev (hon som vill bli lärare), sedan ett fysikförhör (som borde innehålla kemi också, men det har jag lyckats glömma bort, och det är för sent att göra något åt den saken nu) och till sist en matteelev. Döttrarna ska visa skolan för eventuellt nya elever i eftermiddag/kväll och jag vet inte när de ska hämtas hem. Fick skrapa bilen i morse, vilket betyder att det inte är molnigt !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej hej. Jag fick också skrapa bilen imorse och tycker nog att det ny räcker med kallt väder.
  4. 2
    Hej hej. Jag fick också skrapa bilen imorse och tycker nog att det ny räcker med kallt väder.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar