En liten titt...
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #1

    En liten titt...

    Har nu tröttnat på mina ständiga blödningar och ringde därför gyn imorse. Fick komma dit idag och göra en undersökning. Tack och lov såg allt bra ut och blödningarna beror troligen på att moderkakan ligger lite lågt ner på ena kanten, och därför kan "skava" lite och då kommer blödningen därifrån. Detta ska förhoppningsvis försvinna inom kort då "Sparven" växer och trycker moderkakan uppåt.

    Som en bonus fick jag ju se den lille Sparven också. :-) Så liten och söt med händerna uppe vid ansiktet. Snart 15+0, och först nu känner jag att jag kanske kan börja tänka positivt om graviditeten.
  2. 1
    En liten titt... Har nu tröttnat på mina ständiga blödningar och ringde därför gyn imorse. Fick komma dit idag och göra en undersökning. Tack och lov såg allt bra ut och blödningarna beror troligen på att moderkakan ligger lite lågt ner på ena kanten, och därför kan "skava" lite och då kommer blödningen därifrån. Detta ska förhoppningsvis försvinna inom kort då "Sparven" växer och trycker moderkakan uppåt.

    Som en bonus fick jag ju se den lille Sparven också. :-) Så liten och söt med händerna uppe vid ansiktet. Snart 15+0, och först nu känner jag att jag kanske kan börja tänka positivt om graviditeten.
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Vad skönt att allt såg fint ut så att du kan andas ut
  4. 2
    Vad skönt att allt såg fint ut så att du kan andas ut
  5. Medlem sedan
    Feb 2015
    #3
    Ja, det känns lite som att jag inte kommer att få andas ut nån gång alls under den här graviditeten... (Pessimist) Nya färska blödningar imorse, och även om jag "vet" att läkaren sagt att det inte ska vara någon fara blir jag väldigt rädd, nedstämd och ledsen över att aldrig få "koppla av".
  6. 3
    Ja, det känns lite som att jag inte kommer att få andas ut nån gång alls under den här graviditeten... (Pessimist) Nya färska blödningar imorse, och även om jag "vet" att läkaren sagt att det inte ska vara någon fara blir jag väldigt rädd, nedstämd och ledsen över att aldrig få "koppla av".
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar