inväntar sovande barn
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    inväntar sovande barn

    Som vanligt vaknar jag alltid före barnen. Tänket ta med dem ut och äta brunch. Tanken var att bjuda med de stora också men de hade andra planer *humpf*
    Jag behöver köpa en matta till TV rummet så det blir nog IKEA eller Jysk innan vi far hem. Pappan sover efter nattjobb och hur stort hus vi än har är det inte helt optimalt planerat då han hör dem var han än sover i huset.
    Sen borde jag hem och städa i alla fall halva huset....två veckors damm ligger och blänger på mig :/
    Men en kalkon i ugnen slowed cook så blir söndagen nog perfekt ändå!

    Så vad gör ni då`?
  2. 1
    inväntar sovande barn Som vanligt vaknar jag alltid före barnen. Tänket ta med dem ut och äta brunch. Tanken var att bjuda med de stora också men de hade andra planer *humpf*
    Jag behöver köpa en matta till TV rummet så det blir nog IKEA eller Jysk innan vi far hem. Pappan sover efter nattjobb och hur stort hus vi än har är det inte helt optimalt planerat då han hör dem var han än sover i huset.
    Sen borde jag hem och städa i alla fall halva huset....två veckors damm ligger och blänger på mig :/
    Men en kalkon i ugnen slowed cook så blir söndagen nog perfekt ändå!

    Så vad gör ni då`?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag åkte och storhandlade och sen har jag stått i köket i flera timmar och gjort en massa matlådor. Nu slappar jag, ska snart ta tu hundarna och sen duscha och försöka komma i säng i tid.
  4. 2
    Jag åkte och storhandlade och sen har jag stått i köket i flera timmar och gjort en massa matlådor. Nu slappar jag, ska snart ta tu hundarna och sen duscha och försöka komma i säng i tid.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ta ut hundarna ska jag göra, inte ta tu dem
  6. 3
    Ta ut hundarna ska jag göra, inte ta tu dem
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    det borde jag gjort!
    Hamnade också i hushållet,. men mer på städnings trista sida...:/
  8. 4
    det borde jag gjort!
    Hamnade också i hushållet,. men mer på städnings trista sida...:/
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Enda städningen jag gjort idag är att dammsuga lite snabbt och köra ett flertal diskmaskiner, jäklars vad det går åt byttor och kastruller när man lagar mycket mat
  10. 5
    Enda städningen jag gjort idag är att dammsuga lite snabbt och köra ett flertal diskmaskiner, jäklars vad det går åt byttor och kastruller när man lagar mycket mat
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar