Hej söndag.
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hej söndag.

    väntar på att nybakat bröd och croissanter ska kliva in genom dörren. Trots för lite sömn (eftersom vi fick för oss att se Interstellar igårkväll), bestämde sig F att hon ville gå sin konståkningsträning klockan åtta i morse. Bageriet ligger på hemvägen.
  2. 1
    Hej söndag. väntar på att nybakat bröd och croissanter ska kliva in genom dörren. Trots för lite sömn (eftersom vi fick för oss att se Interstellar igårkväll), bestämde sig F att hon ville gå sin konståkningsträning klockan åtta i morse. Bageriet ligger på hemvägen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vilken lyx med bageribröd till frukost. Här har alla faktiskt ätit frukost. Sonen har tidig match. Sitter och funderar hur vi ska organisera trädgården.
  4. 2
    Vilken lyx med bageribröd till frukost. Här har alla faktiskt ätit frukost. Sonen har tidig match. Sitter och funderar hur vi ska organisera trädgården.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Visst är det lyxigt !! Och med skridskoträning varje söndagsmorgon (dit jag inte behöver åka - skönt att slippa sitta i ishallen och frysa, även om jag är vaken), blir det numer färskt bröd varje söndag !
    Gubben har haft en elev denna förmiddag, men inte jag. Tjejerna och jag har tagit igen melodifestivalen från igår, jag blir smått irriterad varje gång jag tittar, för alltid åker någon ut som jag ville ha kvar. Men jag är å andra sidan tant-förtjust i Måns Zelmerlöv ! En tvätt är hängd, och i ugnen står dagens middag. Fläskkarréskivor och någon typ av rostade grönsaker (något jag nog aldrig gjort förut), en tager-vad-man-haver-måltid.
  6. 3
    Visst är det lyxigt !! Och med skridskoträning varje söndagsmorgon (dit jag inte behöver åka - skönt att slippa sitta i ishallen och frysa, även om jag är vaken), blir det numer färskt bröd varje söndag !
    Gubben har haft en elev denna förmiddag, men inte jag. Tjejerna och jag har tagit igen melodifestivalen från igår, jag blir smått irriterad varje gång jag tittar, för alltid åker någon ut som jag ville ha kvar. Men jag är å andra sidan tant-förtjust i Måns Zelmerlöv ! En tvätt är hängd, och i ugnen står dagens middag. Fläskkarréskivor och någon typ av rostade grönsaker (något jag nog aldrig gjort förut), en tager-vad-man-haver-måltid.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar