ny
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2015
    #1

    ny

    Hejsan!
    Ny medlem här.Beräknad 31 augusti men tänkte jag skriver här också. Kan ju gå över tiden lite Har en liten dotter som blir 2 år i mars Bor i malmö. Lycka till alla!
  2. 1
    ny Hejsan!
    Ny medlem här.Beräknad 31 augusti men tänkte jag skriver här också. Kan ju gå över tiden lite Har en liten dotter som blir 2 år i mars Bor i malmö. Lycka till alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2

    ny

    Välkommen! Blev efter KUB flyttad till 28/8 så jag hänger oxå i båda grupperna, men tror mest på att det blir september så är mest här. Har en dotter som blir 3 i sept.
  4. 2
    ny Välkommen! Blev efter KUB flyttad till 28/8 så jag hänger oxå i båda grupperna, men tror mest på att det blir september så är mest här. Har en dotter som blir 3 i sept.
  5. Medlem sedan
    Mar 2015
    #3
    Tack så mycket jag tror också på september, har en känsla av den 2 sept Vart bor du? Mår du bra?
  6. 3
    Tack så mycket jag tror också på september, har en känsla av den 2 sept Vart bor du? Mår du bra?
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4

    ny

    Bor i Uppland. Ja, jag mår hur bra som helst!
  8. 4
    ny Bor i Uppland. Ja, jag mår hur bra som helst!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar