Onsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Onsdag,

    idag känner jag mig bara less. Har bytt lakan i ett par sängar, och det är verkligen inte favoritsysselsättningen. Nu tänker jag beställa en del mat på Drive, och sedan åka och handla en del annan. Fem-timmars-undervisning-och-35-kilometers-körning-eftermiddag. Vad kan vara roligt att äta till lunch tillsammans med döttrarna ?
  2. 1
    Onsdag, idag känner jag mig bara less. Har bytt lakan i ett par sängar, och det är verkligen inte favoritsysselsättningen. Nu tänker jag beställa en del mat på Drive, och sedan åka och handla en del annan. Fem-timmars-undervisning-och-35-kilometers-körning-eftermiddag. Vad kan vara roligt att äta till lunch tillsammans med döttrarna ?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Här är det stràlande sol och jag börjar känna mig bättre efter nästan tre veckors elände.
    Dagens plan är jobb hemifràn och det mesta är väldigt ointressant. Lillebror kommer hem halvett och hans lunch är oklar ännu.
    Sambon sitter i grannrummet och jobbar ocksà.
    Vi har fortfarande inte fàtt svaret per post för körkortet vilket är mycket irriterande. Storebror verkar inte heller förmà sig att gà och titta pà nätet med koderna han har fàtt.
  4. 2
    Här är det stràlande sol och jag börjar känna mig bättre efter nästan tre veckors elände.
    Dagens plan är jobb hemifràn och det mesta är väldigt ointressant. Lillebror kommer hem halvett och hans lunch är oklar ännu.
    Sambon sitter i grannrummet och jobbar ocksà.
    Vi har fortfarande inte fàtt svaret per post för körkortet vilket är mycket irriterande. Storebror verkar inte heller förmà sig att gà och titta pà nätet med koderna han har fàtt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Läste här inne för sent för att komma med lunchförslag. Vi äter pastagratäng idag med pastarester från måndag och tisdag. Jag hoppas att körandet och lektionshållandet går smidigt och att dagen bjuder på trevligheter så att du blir mindre less! Kram.
  6. 3
    Läste här inne för sent för att komma med lunchförslag. Vi äter pastagratäng idag med pastarester från måndag och tisdag. Jag hoppas att körandet och lektionshållandet går smidigt och att dagen bjuder på trevligheter så att du blir mindre less! Kram.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Åh, jag skulle ha använt koderna på en gång ! Irriterande ändå med opost:
  8. 4
    Åh, jag skulle ha använt koderna på en gång ! Irriterande ändå med opost:
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Det blev Yakitori från Picard (hade i frysen) och risblandning med ägg, skinka och majs.
    Efter handlandet är jag nu jättetrött, så jag hoppas eleverna är inspirerade och inspirerande !
  10. 5
    Det blev Yakitori från Picard (hade i frysen) och risblandning med ägg, skinka och majs.
    Efter handlandet är jag nu jättetrött, så jag hoppas eleverna är inspirerade och inspirerande !
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Strutsmetoden alltsà men han kollade till slut och tydligen har han äntligen klarat sitt körkort. Vi är ruinerade men glada. Kolla noga med olika bilskolor innan ni tar tag i detta, det finns mànga skurkar pà marknaden....
  12. 6
    Strutsmetoden alltsà men han kollade till slut och tydligen har han äntligen klarat sitt körkort. Vi är ruinerade men glada. Kolla noga med olika bilskolor innan ni tar tag i detta, det finns mànga skurkar pà marknaden....
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Oj, bilskolor... känns långt borta, men det är det väl egentligen inte, för man får väl börja vid 16 ? Skönt att körkortet till slut satt där ! Slipper du köra hit och dit nu ? Storebror kanske t.o.m. kan köra lillebror ibland ? (Jag drömde om en storebror över 18 när jag var tonåring, för att ha någon som ville köra mig, men det är väl inte säkert att den där broren skulle har velat köra mig dit jag ville, om han hade funnits).
  14. 7
    Oj, bilskolor... känns långt borta, men det är det väl egentligen inte, för man får väl börja vid 16 ? Skönt att körkortet till slut satt där ! Slipper du köra hit och dit nu ? Storebror kanske t.o.m. kan köra lillebror ibland ? (Jag drömde om en storebror över 18 när jag var tonåring, för att ha någon som ville köra mig, men det är väl inte säkert att den där broren skulle har velat köra mig dit jag ville, om han hade funnits).
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Nytt för i àr fàr man börja övningsköra när man fyller 15.. fast man màste nog ta teorin först och ha gjort sin ASSR2 pà le collège (obs det är ett viktigt diplom vilket de inte pàpekar i skolan. Laurent tar den pà màndag). Sen fàr man ta körkortet när man är 17,5.
  16. 8
    Nytt för i àr fàr man börja övningsköra när man fyller 15.. fast man màste nog ta teorin först och ha gjort sin ASSR2 pà le collège (obs det är ett viktigt diplom vilket de inte pàpekar i skolan. Laurent tar den pà màndag). Sen fàr man ta körkortet när man är 17,5.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    ASSR2, hmm.....
  18. 9
    ASSR2, hmm.....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar