en till som plussat
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    en till som plussat

    Ser att vi är några till som hittat hit, började misstänka att jag är gravid för snart två veckor sedan, plussade en vecka innan väntad mens, när jag räknar dagar så borde barnet födas kring 1november, om det nu vill sig gå den här gången har två missfall bakom senaste december -14 o en i september -14 o nej knappt några gravsymtom lite spända bröst o illamående så ja man är orolig...
  2. 1
    en till som plussat Ser att vi är några till som hittat hit, började misstänka att jag är gravid för snart två veckor sedan, plussade en vecka innan väntad mens, när jag räknar dagar så borde barnet födas kring 1november, om det nu vill sig gå den här gången har två missfall bakom senaste december -14 o en i september -14 o nej knappt några gravsymtom lite spända bröst o illamående så ja man är orolig...
  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av -kråkan- Visa inlägg
    Ser att vi är några till som hittat hit, började misstänka att jag är gravid för snart två veckor sedan, plussade en vecka innan väntad mens, när jag räknar dagar så borde barnet födas kring 1november, om det nu vill sig gå den här gången har två missfall bakom senaste december -14 o en i september -14 o nej knappt några gravsymtom lite spända bröst o illamående så ja man är orolig...
    Grattis och välkommen!!
    Nu börjar vi bli några 😄
    Den här gången går det vägen!! 😊
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av -kråkan- Visa inlägg
    Ser att vi är några till som hittat hit, började misstänka att jag är gravid för snart två veckor sedan, plussade en vecka innan väntad mens, när jag räknar dagar så borde barnet födas kring 1november, om det nu vill sig gå den här gången har två missfall bakom senaste december -14 o en i september -14 o nej knappt några gravsymtom lite spända bröst o illamående så ja man är orolig...
    Grattis och välkommen!!
    Nu börjar vi bli några 😄
    Den här gången går det vägen!! 😊
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Ja vi får hoppas på det, sista chansen sen tror jag att det blir inga fler försök
  6. 3
    Ja vi får hoppas på det, sista chansen sen tror jag att det blir inga fler försök
  7. Medlem sedan
    Mar 2015
    #4
    Citat Ursprungligen postat av -kråkan- Visa inlägg
    Ja vi får hoppas på det, sista chansen sen
    tror jag att det blir inga fler försök
    Då håller vi slla tummar och tår för dig/er
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av -kråkan- Visa inlägg
    Ja vi får hoppas på det, sista chansen sen
    tror jag att det blir inga fler försök
    Då håller vi slla tummar och tår för dig/er
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar