Vad gör ni?
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Vad gör ni?

    Hur har dagen varit så här långt?

    Imorgon är det fredag äntligen
  2. 1
    Vad gör ni? Hur har dagen varit så här långt?

    Imorgon är det fredag äntligen
  3. Salander
    #2
    Svarar mig själv medan jag väntar på er.
    Haft en stressig men helt OK dag. Ska ut på en hundrunda nu, sen ska jag slappa i soffan en stund. Ska bli skönt med fredag får man säga.
  4. 2
    Svarar mig själv medan jag väntar på er.
    Haft en stressig men helt OK dag. Ska ut på en hundrunda nu, sen ska jag slappa i soffan en stund. Ska bli skönt med fredag får man säga.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Skaplig, sökt nytt jobb som tycks ha gott bra
  6. 3
    Skaplig, sökt nytt jobb som tycks ha gott bra
  7. Kerstimärta
    #4
    Jag ska vara tjänstledig. Idag har jag ägnat mer än 8 timmar åt jobbet. Tidigare i veckan typ 20 timmar.

    Men, visst mår bra.

    Fredag är härligt!
  8. 4
    Jag ska vara tjänstledig. Idag har jag ägnat mer än 8 timmar åt jobbet. Tidigare i veckan typ 20 timmar.

    Men, visst mår bra.

    Fredag är härligt!
  9. Salander
    #5
    Vad kul!
  10. 5
    Vad kul!
  11. Salander
    #6
    Måste du, eller vill du jobba när du är ledig?
  12. 6
    Måste du, eller vill du jobba när du är ledig?
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Har pluggat hela dagen och måste göra det en stund till.
  14. 7
    Har pluggat hela dagen och måste göra det en stund till.
  15. Kerstimärta
    #8
    Alltså, jag vill ju vara ledig. Kan säga nej, men är det trevligt mot arbetsgivaren?

    VILL INTE JOBBA!
  16. 8
    Alltså, jag vill ju vara ledig. Kan säga nej, men är det trevligt mot arbetsgivaren?

    VILL INTE JOBBA!
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Vi ska glo lite på Rederiet strax.
    Dagen har varit fin - riktigt vårväder! Sambon är hemma med värsta vårförkylningen, men han var lite bättre idag så vi släpade fram en bänk till söderväggen och satt där med te och kaffe och njöt.

    Vad gör du själv?
  18. 9
    Vi ska glo lite på Rederiet strax.
    Dagen har varit fin - riktigt vårväder! Sambon är hemma med värsta vårförkylningen, men han var lite bättre idag så vi släpade fram en bänk till söderväggen och satt där med te och kaffe och njöt.

    Vad gör du själv?
  19. Salander
    #10
    Vad flitig du är!
  20. 10
    Vad flitig du är!
  21. Salander
    #11
    Mysigt!
    Hur går det med lille valpen? Vi har köpt vår lille hund nu efter en månads prövotid åt båda håll. Kul att vara hundägare igen måste jag säga.
  22. 11
    Mysigt!
    Hur går det med lille valpen? Vi har köpt vår lille hund nu efter en månads prövotid åt båda håll. Kul att vara hundägare igen måste jag säga.
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12
    Nja, har en hemtenta att göra som ska in om två veckor får även ut en hemtenta till nästa vecka som ska in om två veckor från då, samt så skriver jag uppsats. Så det är massor att göra!
  24. 12
    Nja, har en hemtenta att göra som ska in om två veckor får även ut en hemtenta till nästa vecka som ska in om två veckor från då, samt så skriver jag uppsats. Så det är massor att göra!
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #13
    Åh så roligt!! Grattis!
    Är alla i familjen glada över vovvsingen nu då?

    Här går det finfint med valpen. Han är ett riktigt charmtroll, han ser ju ut som en liten glad clown så man blir glad bara av att se honom .
  26. 13
    Åh så roligt!! Grattis!
    Är alla i familjen glada över vovvsingen nu då?

    Här går det finfint med valpen. Han är ett riktigt charmtroll, han ser ju ut som en liten glad clown så man blir glad bara av att se honom .
  27. Medlem sedan
    Oct 2014
    #14
    haft en så bra jobbdag! har börjat med en ny "sak" på jobbet som jag fått så mycket positiv feedback för och när jag gick därifrån i dag, trots två timmars övertid kändes som jag hoppade med Pippi långstrump steg
    Nu ska jag hoppa i säng och titta på en film
  28. 14
    haft en så bra jobbdag! har börjat med en ny "sak" på jobbet som jag fått så mycket positiv feedback för och när jag gick därifrån i dag, trots två timmars övertid kändes som jag hoppade med Pippi långstrump steg
    Nu ska jag hoppa i säng och titta på en film
  29. Medlem sedan
    Jul 2003
    #15
    Segt idag. Vet inte om det var träningsvärk i ena axeln som gav huvudvärk och lite så där bakfull-känsla idag, eller om det är det där viruset eller vad det nu är som ett av barnen verkar dras med.
    Till slut tog jag i alla fall tagit en huvudvärkstablett och fixat vettig middag till barnen och mig (som barnen dock hade mage att klaga över). Cykelturen till och från dotterns träning gjorde mig i alla fall gott. Så gott att jag gick med på en stunds högläsning för barnen.
    Maken har någon jobb-grej i kväll, så det är oklart när han visar sig här hemma.
  30. 15
    Segt idag. Vet inte om det var träningsvärk i ena axeln som gav huvudvärk och lite så där bakfull-känsla idag, eller om det är det där viruset eller vad det nu är som ett av barnen verkar dras med.
    Till slut tog jag i alla fall tagit en huvudvärkstablett och fixat vettig middag till barnen och mig (som barnen dock hade mage att klaga över). Cykelturen till och från dotterns träning gjorde mig i alla fall gott. Så gott att jag gick med på en stunds högläsning för barnen.
    Maken har någon jobb-grej i kväll, så det är oklart när han visar sig här hemma.
  31. Salander
    #16
    Det funkar bra för alla. Ja han är verkligen gullig ert lilla charmtroll!
  32. 16
    Det funkar bra för alla. Ja han är verkligen gullig ert lilla charmtroll!
  33. Salander
    #17
    Härligt när det går bra! Jag känner att kudden ropar på mig med.
  34. 17
    Härligt när det går bra! Jag känner att kudden ropar på mig med.
  35. Medlem sedan
    Sep 2003
    #18
    Jag sitter och slötittar på Antikrundan med datorn i knät och väntar på att det ska bli dags att köra och hämta 16-åring från träningen. Hon tränar till kl 21.30 och i vanliga fall brukar min man hämta henne för att jag är så trött på kvällarna. Men han jourar i kväll så det blir till att hålla sig vaken

    Dagen har varit helt ok med härligt väder men ganska tråkig eftersom jag är sjukskriven och kan inte göra så mycket. Därför spelar det inte så stor roll om det är fredag eller tisdag i morgon heller.
  36. 18
    Jag sitter och slötittar på Antikrundan med datorn i knät och väntar på att det ska bli dags att köra och hämta 16-åring från träningen. Hon tränar till kl 21.30 och i vanliga fall brukar min man hämta henne för att jag är så trött på kvällarna. Men han jourar i kväll så det blir till att hålla sig vaken

    Dagen har varit helt ok med härligt väder men ganska tråkig eftersom jag är sjukskriven och kan inte göra så mycket. Därför spelar det inte så stor roll om det är fredag eller tisdag i morgon heller.
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Sitter och...

    porrsurfar och glor på tv samtidigt. Annars händer här inte mycket.

    Ja gott det är fredag imorgon, ska nog supa skallen i bitar då, känns som om det behövs.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    Sitter och... porrsurfar och glor på tv samtidigt. Annars händer här inte mycket.

    Ja gott det är fredag imorgon, ska nog supa skallen i bitar då, känns som om det behövs.
  39. Salander
    #20
    Har haft samma fundering idag. har ont i kroppen men vet inte om jag är sjuk eller har träningsvärk faktiskt. Hoppas du mår bättre imorgon.
  40. 20
    Har haft samma fundering idag. har ont i kroppen men vet inte om jag är sjuk eller har träningsvärk faktiskt. Hoppas du mår bättre imorgon.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar